Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Bare lurer. Husker jeg leste om dette på BI, at stud.ass har tilgang til klassekameratene sine karakterer. Eller bare de elevene som har det faget stud.ass hjelper til med? Lenke til kommentar
Bandoloo Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 På BI: nei. Andre skoler: aner ikke. Jeg er studentassistent ved BI, og min ansatt-konto i BI-systemet har ikke tilgang til andre elevers vitnemål eller karakterer. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 (endret) På Høgskoler: Nei. Er nok akkurat det samme på universiteter (kan si det med 95% sikkerhet). Du har ingen som helst tilgang til vitnemål eller karakterer. Eneste jeg hadde tilgang til som stud.ass var å rett obligatoriske innleveringer for de elvene som tok faget (var totalt 4 klasser). Endret 15. januar 2015 av toy_man Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Bare lurer. Husker jeg leste om dette på BI, at stud.ass har tilgang til klassekameratene sine karakterer. Eller bare de elevene som har det faget stud.ass hjelper til med? Hvis du har andre stillinger som student hjelp og info har du ofte tilgang. Lenke til kommentar
sdfsdfjk Skrevet 23. januar 2015 Del Skrevet 23. januar 2015 Svaret er enkelt: Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå