Gå til innhold

Molnes

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ett interessant fotomotiv du har her og som du formidler på en meget bra måte, med fine fargetoner og god eksponering av det hvite skummet i sjøen.

Personlig ville jeg nok kuttett horisonten og himmelen som jeg ikke synes bidrar på noen som helst positiv måte, snarere tvert i mot.

Ved scrolling vil du se hva jeg mener.

På den måten vil du også øke fokuset på forgrunnen som jo er det primære og severdige ved motivet.

Mvh. Rolf

• Liker 1
Lenke til kommentar

Flott bilde med fin dybde og alle fargene går i blåtoner. Som den andre Rolf skriver kunne du kuttet vekk horisont og himmel, men det ville gitt et annet bilde. Da hadde det blitt et bilde av stenen - nå er det et bilde med stenen sentralt i motivet. Forövrigt ser det ut som noen har lidd en forferdelig skjebne på den stenen, men det er visst bare döde sjöplanter..... ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ett interessant fotomotiv du har her og som du formidler på en meget bra måte, med fine fargetoner og god eksponering av det hvite skummet i sjøen.

Personlig ville jeg nok kuttett horisonten og himmelen som jeg ikke synes bidrar på noen som helst positiv måte, snarere tvert i mot.

Ved scrolling vil du se hva jeg mener.

På den måten vil du også øke fokuset på forgrunnen som jo er det primære og severdige ved motivet.

Mvh. Rolf

Hmmm? Kutte bort himmelen?...det var aldri med i vurderinga mi...det var interesant! Jeg kan legge det ut som en v2 kanskje :). Takk for kommentar Rolf, stas det! :)

Lenke til kommentar

Flott bilde med fin dybde og alle fargene går i blåtoner. Som den andre Rolf skriver kunne du kuttet vekk horisont og himmel, men det ville gitt et annet bilde. Da hadde det blitt et bilde av stenen - nå er det et bilde med stenen sentralt i motivet. Forövrigt ser det ut som noen har lidd en forferdelig skjebne på den stenen, men det er visst bare döde sjöplanter..... ;)

Jeg er jo veldig glad i himmel jeg da,så det er hardt for meg å kutte den bort.. :). Ja det var godt det bare var sjøplanter oppå steinen! Jeg er riktignok ei fotoskrulle, men jeg ofrer ikke helsa for et bilde.. ;)

Lenke til kommentar

Fin dybdeskarphet i godt lys gir gode farger og detaljer - spesielt i det flotte fjellet.

Litt synd med hølet i skylaget som lett rapper hele oppmerksomheten med sin mer eller mindre utbrenthet. Men hva skal man gjøre når naturen spiller en slik puss?

Klone det igjen kanskje? Men ikke alle mener det er rekti' det heller for det var jo slik der og da må vite.

Uansett god dybdefølelse i bildet.

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...