Hansoen Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 LvG har snakket så mye om å bruke formasjoner som passer til det tilgjengelige spillermaterialet, og her spiller ADM spiss... Det er så latterlig og dumt at jeg vet ikke hva jeg skal si. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Wow. Dette er rett og slett kjedelig. Skikkelig kjedelig. LvG er jammen meg en sta jævel. Han SKAL ha 3-5-2 til å fungere. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Barton heldig som kun får gult. Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 MEN I HÆLVETE HVORFOR TAR PHIL JONES CORNERE 2 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Om vi holder nullen til pause så forventer jeg å se de nødvendige taktiske endringene fra LvG i pausen! Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Rooney opp, Di Maria ned. Blind venstreback / Valencia høyre og Evans ut mot Herrera... PLEASE!! 1 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Han endrer jo som regel litt i løpet av kampen, men det er vanskelig å skifte rytme. Derfor hjelper ikke automatisk et formasjonsskifte midt i kampen. Vi driller vel sikkert heller ikke så mye annet, siden vi på død og liv skal spille med 3 bak og vi er dårlige på det. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Har hatt troa på LvG ganske lenge (etter at han fikk til ting så bra i Brasil), men selv jeg begynner å skjønne mindre og mindre av hva de prøver å oppnå med dette systemet. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Hører det ikke selv, men det meldes at bortefansen chanter "442" til LvG! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Rooney opp, Di Maria ned. Blind venstreback / Valencia høyre og Evans ut mot Herrera... PLEASE!! Ro ned noen hakk, altfor mye sunn fornuft i ett innlegg. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Morsomme karer i vglive Phil "støttepasning" Jones får ballen høyt oppe i banen og slår en, ja, støttepasning. Ser selvfølgelig ikke kampen, men ser for meg at han har gitt et par i denne kampen ja. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Alle ser at ADM ikke passer som spiss, bortsett fra LvG. Dette viser meg at han ikke er god nok for oss. Så åpenbare ting MÅ du se som manager for Manchester United! Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 LvGs stahet og arroganse irriterer meg seriøst mer enn Moyes. Hva er det han ser i 3-5-2 som vi ikke ser? Jeg klikker i vinkel! Kagawa ble ødelagt ved å bli misbrukt på kant, skal Di Maria også bli ødelagt nå? Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Kagawa på kant er bedre enn ADM som spiss. Grov misbruk av en spiller. Vi kan jo like godt ha en ape som manager da... Lenke til kommentar
Espp Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 ADM ser veldig ukomfortabel ut på topp. Mye mulig de har helt rett i at han ikke fungerer godt når han blir så mye feilvendt (TV2). Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Det er jo bare å se på de 2 siste kampene for å se at det ikke fungerer godt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå