blured Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 (endret) Premier League 17-01-2015 Kl. 16:00 @ Loftus Road Vises på: TV 2 Sport Premium Endret 15. januar 2015 av blured Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 (endret) 2-2. Austin x2, AdM, Mata. Endret 15. januar 2015 av Knewt Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 (endret) 0-3 om vi spiller 442d, og et eller annet dritt om vi spiller 352 Endret 15. januar 2015 av Noctua. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Dævver om Falcao ikke spiller hele kampen. Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 (endret) Håper på 4-4-2 formasjon. Forventen den samme dølle 3-5-2. Kunne vært spennende å prøvd noe ala dette: De Gea Rafael-Smalling-Rojo-Shaw Herrera-Carrick-Blind-Di Maria Rooney-Falcao Evt. kjøre Januzaj på VM og flytte Di Maria på andre siden og Herrera og Carrick/Blind sentralt. Tror det hadde blitt mer flyt i spillet framover på banen da. Endret 15. januar 2015 av VaporHead 2 Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 DDG Rafael-Smalling-Rojo-Shaw Blind Herrera-Carrick ADM Januzaj Falcao Noe slikt vil jeg se. Rooney trenger en kamp på benken, men vet jo det ikke vil skje. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Januzaj kan spille for Burnley i helgen spør du meg. Han må seriøst ut på lån. Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Nei, han må seriøst få spille for oss. Lenke til kommentar
G27 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Jeg vil også se 4-3-3. DDG Rafael-Smalling-Rojo-Shaw Blind Rooney-Carrick ADM Januzaj Falcao Vil gjerne se samme formasjon og samme spillere, men med Rooney på midtbanen. Vi er så rævva for tiden at vi er avhengig av enkeltprestasjoner. Rooney gir oss ofte det målet vi trenger i form av scoring eller assist. Mulig Herrera inn for Carrick eller Blind, men med både Carrick og Blind på midtbanen får vi langt større defensiv trygghet. Blir sikkert noe slikt: De Gea Jones - Smalling - Rojo Rafael - Carrick - Shaw Mata - Rooney Wilson - Di Maria Lenke til kommentar
Espp Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Siden alt vi prøver på går via kantene kan vi liksågodt spille med kanter da.. Sett på Januzaj / De Maria framme og Rafael / Shaw bak. Det kan umulig bli verre enn det vi har sett offensivt den siste tiden. Endret 16. januar 2015 av Espp Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Jeg vil også se 4-3-3. DDG Rafael-Smalling-Rojo-Shaw Blind Rooney-Carrick ADM Januzaj Falcao Vil gjerne se samme formasjon og samme spillere, men med Rooney på midtbanen. Vi er så rævva for tiden at vi er avhengig av enkeltprestasjoner. Rooney gir oss ofte det målet vi trenger i form av scoring eller assist. Mulig Herrera inn for Carrick eller Blind, men med både Carrick og Blind på midtbanen får vi langt større defensiv trygghet. Blir sikkert noe slikt: De Gea Jones - Smalling - Rojo Rafael - Carrick - Shaw Mata - Rooney Wilson - Di Maria Rooney og Carrick OG blind tror jeg blir altfor altfor statisk og treigt. Herrera bidrar med fart i midtbaneleddet, noe vi sårt har manglet denne sesongen. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Håper på 4-4-2 formasjon. Forventen den samme dølle 3-5-2. Kunne vært spennende å prøvd noe ala dette: De Gea Rafael-Smalling-Rojo-Shaw Herrera-Carrick-Blind-Di Maria Rooney-Falcao Evt. kjøre Januzaj på VM og flytte Di Maria på andre siden og Herrera og Carrick/Blind sentralt. Tror det hadde blitt mer flyt i spillet framover på banen da. Dette tror jeg kunne blitt bra. Forstår ikke hva LvG ser på trening som vi ikke ser i kampene med denne 3-5-2? Håper in the name of Jesus at Falcao starter nå som RvP er skadet. Lenke til kommentar
oOF Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 0-2. Rooney putter minst ett mål. Håper jeg tar feil og det blir hjemmeseier. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Rimelig sikker på at dette blir en ny kjedelig kamp med fucked up laguttak der Ander og Falcao igjen må varme benken. Lenke til kommentar
blured Skrevet 17. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2015 (endret) Tja, er mot et bunnlag, så regner med en litt mer "spænstig" lagoppstilling i dag. Vi knuste QPR i september med både Di Maria og Herrera (da banens beste) på midt i en 442d formasjon. Så får håpe at LvG velger å gå litt for det samme denne gangen også. Håper på: Falcao - Rooney Mata Di Maria - Herrera Carrick Shaw - Rojo - Smalling - Rafael DDG Ellers så likte jeg VaporHead sitt forslag! Savner å spille med både vinger og backer samtidig, formasjoner som er litt bredere, og som legger mer vekt på tempo fremfor 90% ballbesittelse. Endret 17. januar 2015 av blured Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Venter bare oppgitt på nok en ny håpløs 3-5-2 oppstilling... Lenke til kommentar
Roger Roger Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Visste det. Fuck 3-5-2 og van Gaal. #FreeAnderHerrera Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå