AnonymDiskusjon Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Hallo. Jeg er en mann som lurer på om jeg har sopp i underlivet. Er det dumt å ta en runde med canesten-krem i håp om at vond lukt og hvite saker (smegma kanskje) går vekk? vasker som en gærning men blir illeluktende etter typ et par timer igjen Takk Anonymous poster hash: 8e17c...923 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Ja. Bruk canesten du som forskrevet på pakken. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2015 Okei så jeg ødelegger ikke noe ved å bruke det selvom jeg kanskje ikke har sopp????? jeg er ikke helt på den dealen av å ta ting uten grunn i frykt om å ødelegg noe hehe.. Anonymous poster hash: 8e17c...923 Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Nope. Canesten er ganske milde saker. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2015 Okei, så det er også sikkert at en mann kan ta det +? stod på apotek1 at det ikke fantes soppmidler for menn hehe takk for hjelpen forresten Anonymous poster hash: 8e17c...923 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Ja.Ja.Ja. Bare begynn. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Ta det med lege. Det finnes legemiddel for å behandle dette, men av god grunn finner du det ikke til selvplukk på apoteket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå