Gå til innhold

Billige og gode håndkontroller til Wii?

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe en brukt Nintendo Wii for å kunne spille disse "familie spillene" som ikke er å oppdrive til andre konsoller. Jeg trenger i så fall ekstra håndkontroller.

Noen som har erfaring med gode og billige kontroller som jeg kan bruke til Mario kart, Mario party, sport og den type spill?

Det finnes vel ulike kontroller om jeg har forstått det rett?

Dette er til wii, ikke wiii-u :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg enten ville sjekka bruktmarkedet eller tatt en tur på ebay og handla fra Kina.

Det er vel Wiimote+nunchuck og/eller classic controller som gjelder. Mener du får disse fra rundt 150kr på ebay, tross dårlig kronekurs.

Kan dog ikke si noe om kvaliteten.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

http://www.dx.com/p/goigome-nunchuck-remote-controller-w-motion-plus-silicone-case-for-wii-black-white-2-x-aa-140392?utm_source=dx&utm_medium=club&utm_campaign=club_skureview_page?utm_source=dx&utm_medium=club&utm_campaign=club_skureview_page

Sjekk den og andre farger og les anmeldelsene fra folk.

Dem sier at dem fungerer like bra som dem originale, eneste forskjellen er at Nitendo-logoen mangler og at byggematerialet neppe er like bra som på de originale. Men flere sier at dem glatt ville kjøpt flere om den skulle røket. Rimelig billig også. Jeg bestilte meg nettopp 2 stykker. 300 kr totalt.

Endret av Slettet-uVTr2vDm
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm

Har en kamerat med en sånn Kina-kontroll. Den er helt forferdelig i bruk. Er vel sikkert forskjell på disse også, men original er da ikke svindyr, og det florerer jo av disse på bruktmarkedet også.

Ja, noen koster mye mindre enn det og er helt klart noe skikkelig juggel. Man må bare lese anmeldelsene folk lager, så sikrer man seg nogenlunde ;>

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...