Eivind Gaustad Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Ser jaggumeg ut som om båten har gått på skjæret. Nå er det jo ikke meg som skal komponere dine bilder, men det er jo lov å komme med forslag. Jeg begynner nede der jeg ville kutta slik at den diagonale linja på toppen av brenninga til høyre blir rent skåret av nedre ramme hvilket gir god spenning. Å ta 1 - 1,5 cm i venstresiden vil rense og gi en roligere side. Mangler litt på dybdeskarpheten så jeg ville økt skarpheten med kanskje et klikk. Men det vil øke støyen i himmelen så det vil muligens kreve litt støyfjerning der hvilket blir enda mer tydelig når bildet tas opp i fullstørrelse. Roar Lenke til kommentar
Eivind Gaustad Skrevet 15. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2015 Ser jaggumeg ut som om båten har gått på skjæret. Nå er det jo ikke meg som skal komponere dine bilder, men det er jo lov å komme med forslag. Jeg begynner nede der jeg ville kutta slik at den diagonale linja på toppen av brenninga til høyre blir rent skåret av nedre ramme hvilket gir god spenning. Å ta 1 - 1,5 cm i venstresiden vil rense og gi en roligere side. Mangler litt på dybdeskarpheten så jeg ville økt skarpheten med kanskje et klikk. Men det vil øke støyen i himmelen så det vil muligens kreve litt støyfjerning der hvilket blir enda mer tydelig når bildet tas opp i fullstørrelse. Roar Takk for konstruktiv kritikk v 2 ligger ute. mvh Eivivind Lenke til kommentar
Eivind Gaustad Skrevet 15. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2015 Ser jaggumeg ut som om båten har gått på skjæret. Nå er det jo ikke meg som skal komponere dine bilder, men det er jo lov å komme med forslag. Jeg begynner nede der jeg ville kutta slik at den diagonale linja på toppen av brenninga til høyre blir rent skåret av nedre ramme hvilket gir god spenning. Å ta 1 - 1,5 cm i venstresiden vil rense og gi en roligere side. Mangler litt på dybdeskarpheten så jeg ville økt skarpheten med kanskje et klikk. Men det vil øke støyen i himmelen så det vil muligens kreve litt støyfjerning der hvilket blir enda mer tydelig når bildet tas opp i fullstørrelse. Roar Takk for konstruktiv kritikkv 2 ligger ute. mvh Eivind Lenke til kommentar
Jan Åge Henriksen Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Fint bilde.., god komp.., men mye støy. mvh. Jan Åge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg