Torhild Jansen Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Gatefoto. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Ja. kråker har det med å ville undersøke alt. Ikke uvanlig at de greier å åpne søppelkasser og kaste ting utover. Her var det tydeligvis ikke noe interessant så den snudde ræva til fotografen og gikk sin vei. V1 blir kanskje best, men der bestemmer øynene som ser. Men den er nok best detaljert selv om jeg ville forsøkt å klikke fram litt mer skarphet. Det sorte på hode og bryst noe gjengrodd så jeg ville forsøkt om det var mulig å få fram tegning ved å lyse opp separat og se om jeg fikk detaljer eller grums. Kan ta feil, men mistenker fotografen for å ha hatt det litt vel travelt hvilket ikke er uvanlig i slike situasjoner. Roar 1 Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Artig liten serie av (uro)kråka:-) sånt bilde en bare må ta. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 15. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2015 Takker for kommentarene ... alltid nyttige tips Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg