Gå til innhold

Dayton Audio XRA25

Anbefalte innlegg

Hei.

Forstår meg ikke helt på forsterkere og slikt, så spør her.

Har 2stk sony stereo høytalere som det står 200w på + en jbl 12"sub

hadde også en forsterker men den tok kvelden.

tenkte å ha en liten en som jeg kunne ha på pulten min, siden høytalerene står på hver sin side.

fant så disse:

http://www.parts-express.com/dayton-audio-xra25-wireless-rear-channel-amplifier-system-with-subwoofer-channel--300-579

forstår jeg det riktig så kobler jeg sub forsterkeren til forsterkeren, og denne ledningen imellom, også har jeg alt i boks? leverer de nok strøm?

takk for svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du har altså en forsterker til subben allerede?
Dette produktet ser ut til å være en sender ( tar inn RCA høyre, venstre og sub eller high input ) og en mottaker med 2x25 watt forsterker med RCA sub ut.
Du plasserer da senderen nærme kilden (oppå datamaskinen eller noe? ), og mottakeren på pulten og kobler speaker output til høyttalere og kobler subben med en RCA kabel.

Jeg tror det absolutt finnes bedre produkter for deg der ute enn dette.

Lenke til kommentar

Vil nok satse på noe annet enn den du linket til, da det er en trådløs sender og mottaker.

Ikke tenkt så mye på hvilken watt det står på høyttalerene, det er kun oppgitt hva den maks tåler over lengre tid. Det viktigere er hva som er oppgitt av den i "dB"

Kabelen du linket til for suben er helt feil, det er en mono kabel med 6.35mm plugg i hver ende. Du trenger en mono RCA kabel (Kan være billigere med stereokabel som du dropper å bruke den ene).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...