aagesp Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 På shoppingtur Se bildet Lenke til kommentar
HSP Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Hei Dette synes jeg ble et godt gatefoto. Fargen og formen på håret hennes gjentas i bladene på plantene - godt sett! Jeg ville vurdert å kutte en del i toppen slik at du får vekk den lyse trekanten oppe til venstre. Da tror jeg bildet blir mer "lukket" og at totalopplevelsen blir noe bedre. Men dette er bare min mening. Henning Lenke til kommentar
aagesp Skrevet 15. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2015 Hei Dette synes jeg ble et godt gatefoto. Fargen og formen på håret hennes gjentas i bladene på plantene - godt sett! Jeg ville vurdert å kutte en del i toppen slik at du får vekk den lyse trekanten oppe til venstre. Da tror jeg bildet blir mer "lukket" og at totalopplevelsen blir noe bedre. Men dette er bare min mening. Henning Hei mange takk for tilbakemelding. Jeg vurderte den versjonen også selv, men valgte og laste opp kun det ene. Nå har jeg lastet opp versjon 2. Lenke til kommentar
HSP Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Hei Dette synes jeg ble et godt gatefoto. Fargen og formen på håret hennes gjentas i bladene på plantene - godt sett! Jeg ville vurdert å kutte en del i toppen slik at du får vekk den lyse trekanten oppe til venstre. Da tror jeg bildet blir mer "lukket" og at totalopplevelsen blir noe bedre. Men dette er bare min mening. Henning Hei mange takk for tilbakemelding. Jeg vurderte den versjonen også selv, men valgte og laste opp kun det ene. Nå har jeg lastet opp versjon 2. Nei, jeg tok feil, versjon 1 er best. Ble for lite luft over hue hennes i v2. Uansett et godt bilde. Henning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg