Gjest member-296438 Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 (endret) Ikke vanskelig og gjennkenne dine bilder om de er fra Oslo eller Hong Kong:-) Igjen et tøft gatefoto, noe som du definitivt har grepet på. Særlig disse "folk i farta" bildene blir stilige. Har prøvd litt selv, men enten har de for stor fart eller så blir de stående..... Dette er en teknikk som er blitt en signatur, og det er et kvalitetstempel. Jeg får bare se og lære, for dette er stilig:-) Endret 15. januar 2015 av member-296438 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 15. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2015 Ikke vanskelig og gjennkenne dine bilder om de er fra Oslo eller Hong Kong:-) Igjen et tøft gatefoto, noe som du definitivt har grepet på. Særlig disse "folk i farta" bildene blir stilige. Har prøvd litt selv, men enten har de for stor fart eller så blir de stående..... Dette er en teknikk som er blitt en signatur, og det er et kvalitetstempel. Jeg får bare se og lære, for dette er stilig:-) Takk for en veldig fin kommentar Pentaxen. Det er veldig motiverende med slike kommentarer! Dessverre har jeg en tendens til å være litt "feig" med fotograferingen når jeg reiser (kanskje litt redd for å komme hjem med masse dårlige uskarpe bilder), så det blir ikke mange slike bilder, mest intetsigende turistattraksjoner, men jeg prøver å bli flinkere til å være kreativ med bildene også på tur. Henning Henning Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Ikke vanskelig og gjennkenne dine bilder om de er fra Oslo eller Hong Kong:-) Igjen et tøft gatefoto, noe som du definitivt har grepet på. Særlig disse "folk i farta" bildene blir stilige. Har prøvd litt selv, men enten har de for stor fart eller så blir de stående..... Dette er en teknikk som er blitt en signatur, og det er et kvalitetstempel. Jeg får bare se og lære, for dette er stilig:-) Takk for en veldig fin kommentar Pentaxen. Det er veldig motiverende med slike kommentarer! Dessverre har jeg en tendens til å være litt "feig" med fotograferingen når jeg reiser (kanskje litt redd for å komme hjem med masse dårlige uskarpe bilder), så det blir ikke mange slike bilder, mest intetsigende turistattraksjoner, men jeg prøver å bli flinkere til å være kreativ med bildene også på tur. Henning Henning Finnes ikke dårlige uskarpe bilder...det er en egen sjanger vet du! Prøver å være litt kreativ på tur også. Tar med meg fotoutstyr til det meste, noe som resulterte i ekstra baggasjeavgift sist jeg var på tur:-(( Har som regel det lille japanske pocketkameraet til "turistbilder" og Pentaxen til alt det andre.....og det er mye... Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Er må det vel litt prøving og feiling til, selv for deg HSP ? Artig og vellykket resultat. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 15. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2015 Finnes ikke dårlige uskarpe bilder...det er en egen sjanger vet du!Prøver å være litt kreativ på tur også. Tar med meg fotoutstyr til det meste, noe som resulterte i ekstra baggasjeavgift sist jeg var på tur:-(( Har som regel det lille japanske pocketkameraet til "turistbilder" og Pentaxen til alt det andre.....og det er mye... Hehe, ekstra avgift har jeg heldigvis sluppet unna hittil... Er må det vel litt prøving og feiling til, selv for deg HSP ? Artig og vellykket resultat. Vennlig hilsen Ragnar Takk for hyggelig kommentar Ragnar! Å ja, det er absolutt mange mislykkede bilder som havner på minnekortet, spesielt når man tar slike bilder. Tanken er liksom å prøve å se hvordan dette bildet vil bli hvis jeg gjør sånn og slik - og ofte blir det ikke all verden, men det er artig lell. Dette bildet her er dog det eneste jeg tok av disse som kom løpende mot meg, rakk ikke mer. Henning Lenke til kommentar
tomme86 Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Knall bra gatefoto HSP. 1 Lenke til kommentar
HSP Skrevet 15. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2015 Knall bra gatefoto HSP. Takk Tomme86! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg