Sycrob Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Jeg lurte på om det var noen som viste om hvor man kunne kjøpe runde staver av plesiglass. Diameter mellom 6-10mm, og 30cm lange. (Det gjør ikke noe om de er lenger). De må være av typen plesiglass om kan varmes og bøyes til. Takker for svar. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Kan jeg få spørre om hva du skal bruke de til? Lenke til kommentar
Sycrob Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Får jeg det som jeg har tenkt kan det hende jeg smekker ut noen bilder her, men først må jeg finne et sted som har det Jeg kom kanskje på et sted nå, hender det ikke at det blir brukt sånn staver til å vri persienner i åpne/lukke stilling? Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 :nice: :gretten: clas oholson eller ka fane d hetteigjenn.. dem he! :gretten: Lenke til kommentar
Lord Darkness Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Får jeg det som jeg har tenkt kan det hende jeg smekker ut noen bilder her, men først må jeg finne et sted som har det Jeg kom kanskje på et sted nå, hender det ikke at det blir brukt sånn staver til å vri persienner i åpne/lukke stilling? Dom brukar nästan alltid vara av någon billigare plast än akryl (plexi är ett varumärke). //LD Lenke til kommentar
clubzoda Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 en tur innom sløyd-detaljer og finn slike ligger under Overflatebehandling & lim/Akryl og Speilplast Lenke til kommentar
Kjellis Skrevet 3. november 2003 Del Skrevet 3. november 2003 Jobba i et laboratorium, der brukte vi slike glass staver på ca 20cm lang og 5mm tykk. De bøyde vi til under "lighter" og brukte som rørepinner. Jeg tok med en del hjem for å bruke som mod i kabinettet mitt foran noe neonlys :nice: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå