instegjerdet Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Ulla. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Visste du at Ulla var det første stedet mellom Trondheim og Bergen som fikk pol? Lenge før Ålesund og Molde. Det sier litt om hvor viktig dette stedet var for folk som for sjøveien. Fint med de hvite fjellene i bakgrunnen. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Tiltalende komposisjon synes jeg, og beskjæringen er vellykket. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Ville ha kappet en del av på venstresiden,selve historien ligger rundt om midten. Bra du ikke brukte mere kontrast her ( skål) Lenke til kommentar
instegjerdet Skrevet 15. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2015 Visste du at Ulla var det første stedet mellom Trondheim og Bergen som fikk pol? Lenge før Ålesund og Molde. Det sier litt om hvor viktig dette stedet var for folk som for sjøveien. Fint med de hvite fjellene i bakgrunnen. Jeg har nok fått med meg at det fantes en gang et pol her ute,ja.Ullahammeren var en gang på 1800 tallet et viktig sentrum for levering og handel med fisk og daglegvarer.En helt annen situasjon idag med få fastbuende her. Lenke til kommentar
instegjerdet Skrevet 15. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2015 Tiltalende komposisjon synes jeg, og beskjæringen er vellykket. Vennlig hilsen Ragnar Takk for hyggelig kommentar,Ragnar. Lenke til kommentar
instegjerdet Skrevet 15. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2015 Ville ha kappet en del av på venstresiden,selve historien ligger rundt om midten. Bra du ikke brukte mere kontrast her ( skål) Skål for et godt kuttforslag,Øyvind :)Liker kuttforslaget ditt.Legger ut en v2,med kutt på venstre side samt noe under. Lenke til kommentar
Øyvind.L Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Ville ha kappet en del av på venstresiden,selve historien ligger rundt om midten. Bra du ikke brukte mere kontrast her ( skål) Skål for et godt kuttforslag,Øyvind :)Liker kuttforslaget ditt.Legger ut en v2,med kutt på venstre side samt noe under. Synes V2 ble bedre, ikke minst formatmessig ,da bilde i seg selv ble større også. Skål var avledet fra det som var sagt over om polutsalg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg