erdetmulig Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Etter at mobilen min gikk tom for strøm tidligere i dag, og jeg skrudde den på igjen, så var mobilen først i sikkerhetsmodus. Jeg skrudde den av/på igjen for å få vekk sikkerhetsmoduset, og finner ut at alle kontaktene mine er borte? La også merke til at appene mine var borte i sikkerhetsmoduset, men dem kom tilbake etter jeg fikk vekk sikkerhetsmoduset. Det jeg lurer på er om jeg kan få kontaktene mine tilbake igjen? Lenke til kommentar
learntofly Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Gå inn på "kontakter". Trykk videre inn på menytasten (nede til venstre), Kontakter som skal vises. Dersom det ikke allerede er valgt, velger du "Alle kontakter". Forhåpentligvis gjør dette susen. Hvis du ikke allerede gjør det, bør du lagre kontaktene på google-kontoen din. Da vil du alltid ha kontaktene tilgjengelig selv om telefonen mistes/blir ødelangt. Du kan da og finne dem igjen når du går inn på gmail på en hvilken som helst pc. Lykke til og håper at det ordner seg! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå