Gå til innhold

Dramatic look

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Her er det selvsagt fristende å sammenligne med Jan Høydals portrett. Mange likheter med også forskjeller. Her ser jeg at du har lagt større vekt på tydeliggjøring av hudtoner, noe som passer godt til modellen.

Totalt sett (med min ringe erfaring med portretter) er at disse bildene godt kan sidestilles i kvalitet, hvilket betyr Mg i karakter.

Vennlig hilsen Ragnar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tusen takk Jan og Ragnar for hyggelige kommentarer fra dere! Ja var gøy at vi la de ut nesten samtidig. Dette er beskåret litt annerledes enn det på facebook. tok bort øredobben og kuttet litt mer på hver side. Den andre beskjærte jeg for å tilpasse timlinen på facebook.

MVH Tove

Lenke til kommentar

Her er det selvsagt fristende å sammenligne med Jan Høydals portrett. Mange likheter med også forskjeller. Her ser jeg at du har lagt større vekt på tydeliggjøring av hudtoner, noe som passer godt til modellen.

Totalt sett (med min ringe erfaring med portretter) er at disse bildene godt kan sidestilles i kvalitet, hvilket betyr Mg i karakter.

Vennlig hilsen Ragnar

Ja, jeg er helt enig med deg Ragnar, synes også bruken av mer fremtredende hudstruktur var veldig kledelig for dette bildet til Tove. Det ble en del røffere i uttrykket - som jeg likte veldig godt.

mvh

Jan

• Liker 1
Lenke til kommentar

Vennlig hilsen Ragnar

Ja, jeg er helt enig med deg Ragnar, synes også bruken av mer fremtredende hudstruktur var veldig kledelig for dette bildet til Tove. Det ble en del røffere i uttrykket - som jeg likte veldig godt.

mvh

Jan

Ja Jan..det er ikke alltid hudstruktur er så velidg flatterende på bilder i sær ikke slike nære portretter. Men dette er i svart hvitt og ganske røfft selv om det er feminint synes jeg..

Hilsen Tove

Lenke til kommentar

Vennlig hilsen Ragnar

mvh

Jan

Ja Jan..det er ikke alltid hudstruktur er så velidg flatterende på bilder i sær ikke slike nære portretter. Men dette er i svart hvitt og ganske røfft selv om det er feminint synes jeg..

Hilsen Tove

Synes dette er fullkommen mestring i denne balansegangen fra din side - du våger - mens jeg er litt pysete her :)

mvh

Jan

Lenke til kommentar
Gjest member-296438

Toppklasse igjen Tove:-) Dette kan du virkelig. Flott lys og et "Tøft" kutt kler bildet. Du og Jan er i en egen klasse på slike bilder. Dramatisk utrykk som slår imot en.

Kanskje du og Jan skulle ha en egen "avdeling" her inne, Jan Toves portrettside......

Lenke til kommentar

Dette var tett på. god tegning i hudens porer.

Litt usikker på den som jeg oppfatter som noe i likhet av en Q-tip langs halsen som jeg synes blir noe kraftig. Hva med p dempe den litt mer over i grått da jeg synes liksom blikket stadig dras i retning det elementet.

Ellers helt på linje med Jan Høydal

Roar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...