kollolll Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Hei, Jeg har en kanadisk venninne. Under et opphold i Norge falt hun for Brynilds jordbærfisker. Disse: http://www.brynild.no/media/godteri/losvekt/rod-fisk.png?maxwidth=300 Kan man få kjøpt disse i større kvanta? Jeg har vært innom godteributikker, men de vil ikke selge bokser - kun i ordinær pris for løsvekt -, og da blir det fort dyrt. Noen som vet om dette kan kjøpes et annet sted? Jeg tenkte å sende det til henne til bursdagen hennes. Brynilds kontakttjeneste funker ikke. Endret 14. januar 2015 av kollolll Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Elsker de fiskene, kunne tenkt meg å visst det selv! Lenke til kommentar
kollolll Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2015 De er fantastiske. Synd de fleste dagligvarebutikkene har byttet til Candykings godteri. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Jordbærfiskene selges i poser på 2 kilo. http://www.digitalkatalog.no/brynildgruppen/nr2_2014/#34 Om du ikke er lei etter en slik, blir du det aldri. Men de foretrekker nok at forbrukere kjøper i løsvekt eller pose, og at forhandlere kjøper engros. Din beste mulighet er trolig å egle deg innpå en kjøpmann som handler derfra og forklare situasjonen. Endret 14. januar 2015 av Isbilen Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Kiwi/norgesgruppen(?) selger vel smågodt fra brynhild. Er vel ikke værre enn å stikke innom nærmeste butikk og spørre om de kan bestille en pose du kan kjøpe. Burde ikke koste noe mer enn et par hundrelapper for en 2-kg pose i smågodt-pris. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 De er fantastiske. Synd de fleste dagligvarebutikkene har byttet til Candykings godteri. Candyking kjøper godteri fra mange leverandører. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå