klovn7 Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Hei! Har et A7N8X hovedkort med innebygd lydkort. Etter at datan har stått på en stund monger lydkortet helt, og git fra seg en ekkel skjærende lav lyd, og jeg hører ikke en dritt av sangen Når jeg rebboter funker alt bra igjen! Tenkte jeg skulle prøve å skaffe nye drivere, men fiksa ikke det helt Så litt på ASUS sine hjemmesider men fant bare biosoppdateringer.. kan noen legge en link ? Noen som vet hva problemet kan skyldes? takk Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Er det denne siden du har vært på? Lyddriveren ligger som en del av NForce2-driveren. Av en eller annen grunn har driveren blitt lagt under Utilities. Det kan også være gunstig å oppdatere BIOS om du ikke har gjort dette fra før. Lenke til kommentar
MorePower Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 nforce2 xp/2000 versjon 2.45 There you go. Lenke til kommentar
tet Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Har også dette kortet, og min driver ble oppdatert via windows update, tro det eller ei. Funker gjør det også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå