ProphetSe7en Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Har fått tilbud om å kjøpe ett nytt Galaxy tab 4 10" for 1300. Får jeg noe bedre nettbrett til denne prisen, eller bør jeg her slå til? Skal i all hovedsak brukes til surfing, spill og film for de minste og til å kjøre plex. Lenke til kommentar
Travellingman Skrevet 29. mars 2015 Del Skrevet 29. mars 2015 Galaxy Tab 4 7.0" finnes det en versjon med bare wifi? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 (endret) Nettbrett i denne klassen blir som regel trege etter en stund, selv vanlig surfing blir en plage (har mange forskjellig selv). Har nå en Tab S, og selv den oppleves som treg, og må resettes helt (til fabrikkinnstillinger) for å gi akseptabel ytelse. For å få noe som funker greit en stund, ville jeg ikke kjøpt noe som er svakere enn Tab S eller Z2. Edit: Eller iPad. Har både 2, 3, 4 og Air, og av disse er det kun 2'ern som oppleves som treg. Selv den er mye raskere enn de billige Android-brettene mine. Endret 30. mars 2015 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Opplever ingen tregheter på verken Nexus 7 eller Galaxy tab3. Brukerfeil kan man dog aldri helgardere seg mot. Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Dette er like bra og billigere: http://www.lefdal.com/product/data/nettbrett/LE59407935/lenovo-ideatab-a10-70-10-1-nettbrett-mork-bla Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 30. mars 2015 Del Skrevet 30. mars 2015 Nexus 7 har jeg aldri hatt, den er i en annen prisklasse, og er vel det beste man får i denne størrelsen. Har både Tab 3 8" og den Lenovo'en som det lenkes til over. Tab 3 8" ble treg etter noen ukers bruk etter oppgradering til 4.4 (funket brukbart (for prisen) med 4.3), og etter et par måneder ble også Lenovoen såpass treg i vanlig bruk at den også havnet i skuffen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå