Fotoskrulla Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Molnes fyr Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Fint landskap, der ute! Liker "fargeløsheten"! 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2015 Fint landskap, der ute! Liker "fargeløsheten"! Takk takk! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Smalt format passer utmerket til uttrykket som bildet gir. Fin komposisjon dette. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Hei Helene Landtunge som stikker ut med fyrlykt. Bølge mellom landtunga og stranda som lager en linje helt i forgrunn. Kanskje en lavere kameravinkel kunne fremheve bølgene? Mykt lys av overskyet vær. Bildet midt deles. Passer her selv om jeg prøver å unngå dette. Jeg hadde muligens prøvd å lyse opp skyggeområdene noe. Ellers vil god bruk av kontrast forsterke den uværstemningen bilde gir meg. Fin bilde av en ruskete dag på kysten du formidler her. Hilsen Rune Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Jeg ser du har lært etter hvert. Kan nok høres rart ut når jeg nevner ytterligere 5 mm. eller t.o.m. 1 cm kutt til nede, men det er for å få et enda renere skjær på den vesle brenningsdiagonalen. Utover dette finner jeg ingenting å korrigere på dette bildet som har godt dybdesug slik at blikket naturlig havner på de spisse fjellknattene laangt der inne i bildet. Roar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg