norhobo Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Hei imorgen skal eg av å se på en bil, som eg mest sannsynlig kommer til å kjøpe. men er redd for at det blir mye extra kostnader. Selve bilen koster 70k. også omreg på 1500. Men eg lurer på om det er flere kostander eg ikkje veit om? bilen var avskilta i år , pga eiger ikkje ville betale forsikring på 2 biler siden han kjøpte seg en nyere bil. hadde satt pris på svar. Mvh Hobo Edit: eg tenker da ikkje på kostnader som deler til bilen og lignende, men foreksempel om eg må betale avskiltningsgebyr og sånne ting.. Endret 14. januar 2015 av norhobo Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Hvis trafikkstasjonen fremdeles har skiltene så tror jeg ikke det er noe ekstra. Hvis de har lagt sålenge at de er destruert så må du kjøpe nye. Så kommer evt. prøveskilt om du trenger det. Forsikring må også være i orden og registrert før du får skiltene. Prøveskilt har egen forsikring i prisen. Endret 14. januar 2015 av sedsberg Lenke til kommentar
norhobo Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) takk for svar mente det var snakk om at han skulle skaffe prøveskilt, sånn at eg fekk prøvd den. bilen blei avskilta for ei veke siden. eg har opretta forsikringstilbud på den , så eg trenger bare å ringe og bekrefte tilbudet. er forsikringa noe eg kan ringe på når eg har prøvd den? blir det registrert med en gang på BT? litt surt å starte forsikringa før , viss eg ikkje skal ha den. er veldig langt å kjøre.. Endret 14. januar 2015 av norhobo Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Sjekk selvsagt at det ikke er noen mangler som hindrer påskilting, dette kan vegvesenet svare på. Sjekk også i brønnøysundregistrene at det ikke er noen økonomiske heftelser på bilen, dette er viktig. Avskiltingsgebyr er kun aktuelt dersom bilen har blitt avskiltet av myndighetene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå