Woltox Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Halloen, skaffet meg en popkorn maskin til jul, problemet er at jeg vil ha slikt popkorn man får på kino. Er det noen som vet hvor man får kjøpt det ? (er da snakk om upopet popkorn) Lenke til kommentar
Anonym75896532654 Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Det som er greia med kino popcorn er det dem tilsetter mens maskinen er varm. Altså smør og noen ganger oste-krydder, disse pakkene får du kjøpt på kinoen eller i butikk noen steder. Upoppet popcorn får du i vanlig matbutikk, tror disser er å finne i alle butikkene. Det skal være en blå pappboks, ikke store saken men veldig mye popcorn i den. Også veldig viktig at du leser mengde med smør\olje som skal oppi i forskjell til popcorn, det ser lite ut men blir som regel veldig mye. Pleier å ligge rundt potetgull og sånne ting. Endret 14. januar 2015 av deaf Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Problemet er at jeg vil ha slikt popkorn man får på kino. Er det noen som vet hvor man får kjøpt det ? På kino. Lenke til kommentar
Hvitetennposer Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Forskjellige krydder får du kjøpt på kinoen. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 De største popkornmaskinprodusentene leverer et salt/smør-blandingsprodukt som du har oppi kjelen sammen med helt vanlig usaltet upoppet popkorn. source: lagde mange kilo med popkorn på hunderfossen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå