Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg bestillte meg et bryggerisett, men når kjelen kom frem hadde den en stor bulk i kjelen.Jeg kontaktet butikken, og de sa jeg skulle fylle ut et skadeskjema og sende inn til posten. Problemet er at jeg ikke finner det skjemaet! Jeg har søkt rundt og aner ikke hvordan jeg skal gjøre det. Butikken svarer litt tregt på mail, så tenkte jeg skulle høre her om noen har erfart noe lignende, og har noen forslag til hvordan dette skal gjøres.Takk Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Du skal ringe posten og spørre om hvor skadeskjemaet ligger. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 å ringe posten er ekstremt tidkrevende. Ingen som har erfaringer rundt dette? Lenke til kommentar
magnusalex Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 http://www.posten.no/extapp/forms/kats/customerservices/new_complaint Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Det morsomme er at jeg fylte ut det skjemaet før idag, men jeg må ha vært helt borte når jeg svarte på denne tråden.. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Det er butikken som er ansvarlig for at du får varen i den stand du skal ha, altså, hel. Du kan jo ta opp kampen med posten selv om du vil, jeg ville bedt butikken ordne opp... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-jS6upa Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Butikken ba meg fylle ut skjema som jeg skulle sende de, så de har nok tenkt til å gjøre det selv. Men takk for innspill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå