Arodem Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Nyversjonen av håndholdtkonsollen er like rundt hjørnet.New Nintendo 3DS har fått Europa-dato Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Hadde denne fått micro-USB til lading så hadde jeg garantert kjøpt en, enda en kabel mindre å måtte drasse på. Til tross for at EU pusher på med universelle lademuligheter på de fleste enheter, så ser det ikke ut til at vi kommer til å få New 3DS med USB her heller. Lenke til kommentar
Cutters Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Hadde denne fått micro-USB til lading så hadde jeg garantert kjøpt en, enda en kabel mindre å måtte drasse på. Til tross for at EU pusher på med universelle lademuligheter på de fleste enheter, så ser det ikke ut til at vi kommer til å få New 3DS med USB her heller. Vi får håpe at Nintendos nest håndholdte konsoll får micro-USB lading. Ellers ser jeg at den norske prisen ligger på 1999,-. Kanskje litt i det meste laget. Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Hadde denne fått micro-USB til lading så hadde jeg garantert kjøpt en, enda en kabel mindre å måtte drasse på. Til tross for at EU pusher på med universelle lademuligheter på de fleste enheter, så ser det ikke ut til at vi kommer til å få New 3DS med USB her heller. Det hadde jo vært fint, men i det minste bruker den så vidt jeg har forstått samme typen lader som de tidligere 3DS og DSi. Lenke til kommentar
Tenkom_InnleggNO Skrevet 17. januar 2015 Del Skrevet 17. januar 2015 Micro SD kort Da passer jo ikke 32GB SD kortet jeg har i min gamle 3ds! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå