Robinm123 Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Hei, jeg bare lurer litt på om du må ha en spesiell type svamp for og rense loddepennen? Eller det det samma? Må svampen ha fuktighet? Takker for svar! -Robin Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Svampen må være fuktig. Tror ikke typen har så mye å si. Men bruk en uten såpe. Fuktigheten gjør at svampen ikke smelter eller brenner. Lenke til kommentar
Robinm123 Skrevet 15. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2015 Ok, tusen takk for svar Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Jeg bruker helt vanlig og tørt kjøkkenpapir for og rense loddeboltene mine. Må riktignok være rask når jeg tørker av den kraftigste. Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Billig Rema svamp med grønnt skurebelegg duger nok ikke for det vil smelte ettersom det er plast i den. Svamp med en struktur av typen man bruker på tavla på skolen er det du er ute etter. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Så lenge den er fuktig smelter den ikke. Men hvis du holder bolten så lenge på svampen at den tørker så vil den jo det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå