Grievdus Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Tenker da på freakforum. Så ett spesielt innlegg som sjokkerte meg litt : link nedenfor. http://freak.no/forum/showthread.php?t=277023 Her er det en som forklarer hvordan man gjør amfetamin reinere. Er det lov med sånne guider? Dette er ikke det eneste innlegget, mwn var den jeg kom over nå. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Kunnskap er viktig, og dette er et tabulagt tema. Informasjon om rus redder flere liv enn et forbud mot rus. 9 Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Så det er en bra ting at han skrev denne guiden? Jo renere det er jo mindre farlig er det? Har ikke så mye peiling på sånt, derfor jeg må spørre.. Endret 14. januar 2015 av Grievdus Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Så det er en bra ting at han skrev denne guiden? Jo renere det er jo mindre farlig er det? Har ikke så mye peiling på sånt, derfor jeg må spørre.. Ja. Det er bra med åpenhet rundt dette. (Narkotika burde forøvrig i seg selv vært lovlig) Endret 14. januar 2015 av тurbonєℓℓo Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2015 Så det er en bra ting at han skrev denne guiden? Jo renere det er jo mindre farlig er det? Har ikke så mye peiling på sånt, derfor jeg må spørre.. Ja. Det er bra med åpenhet rundt dette. Mulig jeg er dum her nå, men det blir mindre farlig jo renere det er? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Ja, det blir mindre skadelig, men faren for å ta uforsvarlige doser øker. Er man oppegående nok til å ekstrahere amfetamin, så er man oppegående nok til å gjøre litt matte når man doserer. Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Ja, det blir mindre skadelig, men faren for å ta uforsvarlige doser øker. Er man oppegående nok til å ekstrahere amfetamin, så er man oppegående nok til å gjøre litt matte når man doserer. Ja kan vel være sant, men aceton eller hva det heter, vil ikke det være skadelig og få i seg? Lurer på hvordan disse menneskene lærer sånne avanserte metoder ? Endret 14. januar 2015 av Grievdus Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Kjempeflott. Så lenge de holder seg til fakta. Ikke som staten og politiet som juger, manipulerer forskning. Alt for og legitimere sine overgrep mot brukere. 2 Lenke til kommentar
Feh Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Aceton er noe vi produserer naturlig i kroppen og vil i små doser ikke være farlig. Et voksent menneske kan ta en liten slurk og vil i værste fall bli litt uggen i magen/kvalm. Det er et velkjent og hyppig brukt løsemiddel. 2 Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2015 Kjempeflott. Så lenge de holder seg til fakta. Ikke som staten og politiet som juger, manipulerer forskning. Alt for og legitimere sine overgrep mot brukere. Får håpe han har rett ang guiden sin da, kjipt for brukerne om dopet bare blir verre etter denne kjemien han har lagt ut. Jeg hadde vært skeptisk hvertfall. Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Så det er en bra ting at han skrev denne guiden? Jo renere det er jo mindre farlig er det? Har ikke så mye peiling på sånt, derfor jeg må spørre.. Ja. Det er bra med åpenhet rundt dette. Mulig jeg er dum her nå, men det blir mindre farlig jo renere det er? Vi er vel alle dumme før vi har satt oss inn i tingene. Ta utgangspunkt i at mange gjør stoffene "urent" for at de skal tjene mer penger. For eksempel så bruker de giftstoffer i et stoff, som da er mye farligere enn det stoffet er i seg selv. Jo renere stoffene er, jo mindre andre ting er det. Husker ikke hvilket narkotisk stoff man gjerne blandet ut med batterisyre. Men olje, baterisyre osv, blir brukt til å blande med stoffet, slik at det får mer "vekt". Og du betaler jo i dag for vekten. F.eks. et gram hasj osv... Jo renere det er, jo mindre er det av farligere giftstoffer. Bare se for deg et scenario der de kriminelle nettverkene ikke lenger kontrollerer salg og distribusjon av narkotika, men at det er lovlig, og seriøse aktører kontrollerer dette. Da vil de jo forsøke å gjøre stoffene minst mulig farlige. De som bruker narkotika vil gå til de aktørene de vet de får renest og dermed minst farlig narkotika. Endret 14. januar 2015 av тurbonєℓℓo 2 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Kjempeflott. Så lenge de holder seg til fakta. Ikke som staten og politiet som juger, manipulerer forskning. Alt for og legitimere sine overgrep mot brukere. Får håpe han har rett ang guiden sin da, kjipt for brukerne om dopet bare blir verre etter denne kjemien han har lagt ut. Jeg hadde vært skeptisk hvertfall. Det vi skulle hatt her i Norge er et sted der folk kunne gått for og teste rusmidlet de har handlet. Det ville reddet liv. For husk, det er forbudet som dreper. 2 Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Kjempeflott. Så lenge de holder seg til fakta. Ikke som staten og politiet som juger, manipulerer forskning. Alt for og legitimere sine overgrep mot brukere. Får håpe han har rett ang guiden sin da, kjipt for brukerne om dopet bare blir verre etter denne kjemien han har lagt ut. Jeg hadde vært skeptisk hvertfall. Det vi skulle hatt her i Norge er et sted der folk kunne gått for og teste rusmidlet de har handlet. Det ville reddet liv. For husk, det er forbudet som dreper. Man har ingen mulighet til å gå til rettsak mot produsenten om man ikke har fått den varen man har blitt lovet heller. Dama i videoen (professor Angela Dills) her forklarer det mye mer elegant enn meg: Endret 14. januar 2015 av тurbonєℓℓo Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Kjempeflott. Så lenge de holder seg til fakta. Ikke som staten og politiet som juger, manipulerer forskning. Alt for og legitimere sine overgrep mot brukere. Får håpe han har rett ang guiden sin da, kjipt for brukerne om dopet bare blir verre etter denne kjemien han har lagt ut. Jeg hadde vært skeptisk hvertfall. Det vi skulle hatt her i Norge er et sted der folk kunne gått for og teste rusmidlet de har handlet. Det ville reddet liv. For husk, det er forbudet som dreper. Man har ingen mulighet til å gå til rettsak mot produsenten om man ikke har fått den varen man har blitt lovet heller. Dama i videoen (professor Angela Dills) her forklarer det mye mer elegant enn meg: Nei man kan ikke direkte bytte. Selv om jeg vet om flere som selger mye cannabis. De sender tilbake varene om de er dårlige. Men da snakker vi ofte om flere kilo og folk litt oppe i systemene. For det er mange ledd. Tenk om vi kunne få legalisert alle rusmidler. Da viste folk hva de handlet. Heroin for eksempel har en reinhet på ikke mer en 25 % på gata, resten er giftstoffer for kroppen. Heroin i seg selv er som de fleste vet ikke så skadelig for kroppen. 1 Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2015 Kjempeflott. Så lenge de holder seg til fakta. Ikke som staten og politiet som juger, manipulerer forskning. Alt for og legitimere sine overgrep mot brukere. Får håpe han har rett ang guiden sin da, kjipt for brukerne om dopet bare blir verre etter denne kjemien han har lagt ut.Jeg hadde vært skeptisk hvertfall. Det vi skulle hatt her i Norge er et sted der folk kunne gått for og teste rusmidlet de har handlet. Det ville reddet liv. For husk, det er forbudet som dreper. Man har ingen mulighet til å gå til rettsak mot produsenten om man ikke har fått den varen man har blitt lovet heller. Dama i videoen (professor Angela Dills) her forklarer det mye mer elegant enn meg:http://youtu.be/kSXKHLkK4jI Nei man kan ikke direkte bytte. Selv om jeg vet om flere som selger mye cannabis. De sender tilbake varene om de er dårlige. Men da snakker vi ofte om flere kilo og folk litt oppe i systemene. For det er mange ledd. Tenk om vi kunne få legalisert alle rusmidler. Da viste folk hva de handlet. Heroin for eksempel har en reinhet på ikke mer en 25 % på gata, resten er giftstoffer for kroppen. Heroin i seg selv er som de fleste vet ikke så skadelig for kroppen. Ganske skremmende og tenke på at det bare er 25% reint, det er jo ingenting! Hva er de resterende 75% da tro :S . Hva er renheten på amfetamin på gata egentlig? Han på freak hadde jo 60% reint, det må jo være ganske høyt over normalen da? Glad jeg aldri har gørt noe narko! 1 Lenke til kommentar
тurbonєℓℓo Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Ganske skremmende og tenke på at det bare er 25% reint, det er jo ingenting! Hva er de resterende 75% da tro :SSånn er det, når man fører en politikk som da fører til svarte markeder styrt av kriminelle. Hvis alkohol var ulovlig, så ville man sett det samme med alkohol. Hva er renheten på amfetamin på gata egentlig?Det er umulig å vite. Det er helt tilfeldig hva du får. Om du da ikke er "ekspert" og kjenner "eksperter". Noe de ferreste er tror jeg. Han på freak hadde jo 60% reint, det må jo være ganske høyt over normalen da? Glad jeg aldri har gørt noe narko! Spesielt bra er det jo ikke. Er fornuftig å holde seg unna. Men jeg mener at de som absolutt vil ha dette, burde få lov til å gjøre det valget. De må selv få bestemme over deres egen kropp, og hva de skal tillate og slippe inn i den og ikke. Da mener jeg selvagt at folk må få gjøre dumme valg, mht sin egen helse, og at dette ikke er staten, politiet, eller politikernes oppgave å bestemme over. Har skrevet blogg om det her: http://turbonelloliberalismen.blogg.no/1404750121_legalisering_av_narko.html Endret 14. januar 2015 av тurbonєℓℓo 1 Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Kjempeflott. Så lenge de holder seg til fakta. Ikke som staten og politiet som juger, manipulerer forskning. Alt for og legitimere sine overgrep mot brukere. Får håpe han har rett ang guiden sin da, kjipt for brukerne om dopet bare blir verre etter denne kjemien han har lagt ut.Jeg hadde vært skeptisk hvertfall. Det vi skulle hatt her i Norge er et sted der folk kunne gått for og teste rusmidlet de har handlet. Det ville reddet liv. For husk, det er forbudet som dreper. Man har ingen mulighet til å gå til rettsak mot produsenten om man ikke har fått den varen man har blitt lovet heller. Dama i videoen (professor Angela Dills) her forklarer det mye mer elegant enn meg:http://youtu.be/kSXKHLkK4jI Nei man kan ikke direkte bytte. Selv om jeg vet om flere som selger mye cannabis. De sender tilbake varene om de er dårlige. Men da snakker vi ofte om flere kilo og folk litt oppe i systemene. For det er mange ledd. Tenk om vi kunne få legalisert alle rusmidler. Da viste folk hva de handlet. Heroin for eksempel har en reinhet på ikke mer en 25 % på gata, resten er giftstoffer for kroppen. Heroin i seg selv er som de fleste vet ikke så skadelig for kroppen. Ganske skremmende og tenke på at det bare er 25% reint, det er jo ingenting! Hva er de resterende 75% da tro :S . Hva er renheten på amfetamin på gata egentlig? Han på freak hadde jo 60% reint, det må jo være ganske høyt over normalen da? Glad jeg aldri har gørt noe narko! Reinhet varierer mye. Jeg skulle skrevet maks 25 %. Amfetamin vet jeg ikke hvor reint er. Men det er lite amfetamin på gata i dag. Det er mest metamfetamin. Når jeg jobbet på gata så jeg mange misbrukere som renset stoffet. Alt fra hår i amfetaminet til gummi i hasjen var puttet inn, for å øke tyngden. Mange har i rottegift i heroinen, jeg har mistet mange pasienter oppgjennom årene pga. det. Alt dette sitter staten å se på, uten og løfte en finger, annet en straff. En skam for det norske velferdssamfunnet. 2 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Kjempeflott. Så lenge de holder seg til fakta. Ikke som staten og politiet som juger, manipulerer forskning. Alt for og legitimere sine overgrep mot brukere. Får håpe han har rett ang guiden sin da, kjipt for brukerne om dopet bare blir verre etter denne kjemien han har lagt ut.Jeg hadde vært skeptisk hvertfall. Det vi skulle hatt her i Norge er et sted der folk kunne gått for og teste rusmidlet de har handlet. Det ville reddet liv. For husk, det er forbudet som dreper. Man har ingen mulighet til å gå til rettsak mot produsenten om man ikke har fått den varen man har blitt lovet heller. Dama i videoen (professor Angela Dills) her forklarer det mye mer elegant enn meg:http://youtu.be/kSXKHLkK4jI Nei man kan ikke direkte bytte. Selv om jeg vet om flere som selger mye cannabis. De sender tilbake varene om de er dårlige. Men da snakker vi ofte om flere kilo og folk litt oppe i systemene. For det er mange ledd. Tenk om vi kunne få legalisert alle rusmidler. Da viste folk hva de handlet. Heroin for eksempel har en reinhet på ikke mer en 25 % på gata, resten er giftstoffer for kroppen. Heroin i seg selv er som de fleste vet ikke så skadelig for kroppen. Ganske skremmende og tenke på at det bare er 25% reint, det er jo ingenting! Hva er de resterende 75% da tro :S . Hva er renheten på amfetamin på gata egentlig? Han på freak hadde jo 60% reint, det må jo være ganske høyt over normalen da? Glad jeg aldri har gørt noe narko! Så du har altså aldri drukket det narkotiske stoffet alkohol? Lenke til kommentar
Grievdus Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2015 Ganske skremmende og tenke på at det bare er 25% reint, det er jo ingenting! Hva er de resterende 75% da tro :SSånn er det, når man fører en politikk som da fører til svarte markeder styrt av kriminelle. Hvis alkohol var ulovlig, så ville man sett det samme med alkohol. Hva er renheten på amfetamin på gata egentlig?Det er umulig å vite. Det er helt tilfeldig hva du får.Om du da ikke er "ekspert" og kjenner "eksperter". Noe de ferreste er tror jeg. Han på freak hadde jo 60% reint, det må jo være ganske høyt over normalen da?Glad jeg aldri har gørt noe narko!Spesielt bra er det jo ikke. :)Er fornuftig å holde seg unna. Men jeg mener at de som absolutt vil ha dette, burde få lov til å gjøre det valget. De må selv få bestemme over deres egen kropp, og hva de skal tillate og slippe inn i den og ikke. ;)Da mener jeg selvagt at folk må få gjøre dumme valg, mht sin egen helse, og at dette ikke er staten, politiet, eller politikernes oppgave å bestemme over.Har skrevet blogg om det her:http://turbonelloliberalismen.blogg.no/1404750121_legalisering_av_narko.html Forstår poenget ditt. Snal sjekke det ut! Kjempeflott. Så lenge de holder seg til fakta. Ikke som staten og politiet som juger, manipulerer forskning. Alt for og legitimere sine overgrep mot brukere. Får håpe han har rett ang guiden sin da, kjipt for brukerne om dopet bare blir verre etter denne kjemien han har lagt ut.Jeg hadde vært skeptisk hvertfall. Det vi skulle hatt her i Norge er et sted der folk kunne gått for og teste rusmidlet de har handlet. Det ville reddet liv. For husk, det er forbudet som dreper. Man har ingen mulighet til å gå til rettsak mot produsenten om man ikke har fått den varen man har blitt lovet heller. Dama i videoen (professor Angela Dills) her forklarer det mye mer elegant enn meg:http://youtu.be/kSXKHLkK4jI Nei man kan ikke direkte bytte. Selv om jeg vet om flere som selger mye cannabis. De sender tilbake varene om de er dårlige. Men da snakker vi ofte om flere kilo og folk litt oppe i systemene. For det er mange ledd. Tenk om vi kunne få legalisert alle rusmidler. Da viste folk hva de handlet. Heroin for eksempel har en reinhet på ikke mer en 25 % på gata, resten er giftstoffer for kroppen. Heroin i seg selv er som de fleste vet ikke så skadelig for kroppen. Ganske skremmende og tenke på at det bare er 25% reint, det er jo ingenting! Hva er de resterende 75% da tro :S .Hva er renheten på amfetamin på gata egentlig? Han på freak hadde jo 60% reint, det må jo være ganske høyt over normalen da? Glad jeg aldri har gørt noe narko! Reinhet varierer mye. Jeg skulle skrevet maks 25 %. Amfetamin vet jeg ikke hvor reint er. Men det er lite amfetamin på gata i dag. Det er mest metamfetamin. Når jeg jobbet på gata så jeg mange misbrukere som renset stoffet. Alt fra hår i amfetaminet til gummi i hasjen var puttet inn, for å øke tyngden. Mange har i rottegift i heroinen, jeg har mistet mange pasienter oppgjennom årene pga. det. Alt dette sitter staten å se på, uten og løfte en finger, annet en straff. En skam for det norske velferdssamfunnet. Så på freak at det var mellom 14-40. Er det i det hele tatt mulig å få 100% reint stoff? Så det er en bra ting at han skrev denne guiden? Jo renere det er jo mindre farlig er det? Har ikke så mye peiling på sånt, derfor jeg må spørre.. Ja. Det er bra med åpenhet rundt dette. Mulig jeg er dum her nå, men det blir mindre farlig jo renere det er? Vi er vel alle dumme før vi har satt oss inn i tingene.Ta utgangspunkt i at mange gjør stoffene "urent" for at de skal tjene mer penger. For eksempel så bruker de giftstoffer i et stoff, som da er mye farligere enn det stoffet er i seg selv. Jo renere stoffene er, jo mindre andre ting er det. Husker ikke hvilket narkotisk stoff man gjerne blandet ut med batterisyre. Men olje, baterisyre osv, blir brukt til å blande med stoffet, slik at det får mer "vekt". Og du betaler jo i dag for vekten. F.eks. et gram hasj osv... Jo renere det er, jo mindre er det av farligere giftstoffer. Bare se for deg et scenario der de kriminelle nettverkene ikke lenger kontrollerer salg og distribusjon av narkotika, men at det er lovlig, og seriøse aktører kontrollerer dette. Da vil de jo forsøke å gjøre stoffene minst mulig farlige. De som bruker narkotika vil gå til de aktørene de vet de får renest og dermed minst farlig narkotika. Forstår nå at det var bra han informerte amfetamin brukere om hvordan dem skal få det renere, tenkte ikke på hva de andre prosetene i sroffet var/er Lenke til kommentar
Gothminister Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Så på freak at det var mellom 14-40. Er det i det hele tatt mulig å få 100% reint stoff? Jeg er usikker på hvor reint heroin man bruker i heroin behandling i land der det er lov. Der blir dosering utført av fagfolk slik at man slipper overdoser, samt infeksjoner ved injeksjon. Som er et stort problem her i Norge. Endret 14. januar 2015 av Gothminister 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå