Cato.R Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Hei Har akuratt kjøpt meg en Combo 2002 mod. Og prøver å installere min egen cdspiller. Sto en ettermontert pioneer der når jeg kjøpte den. Denne va "tjuvkoblet". Altså spilleren slo seg ikke av når jeg slo av tenninga. Jeg har koblet min spiller på rett måte. Med iso kontakter og alt det der. Men jeg får ikke liv i den. Jeg kan trykke på knappen for å ta ut cd'en, og får en lyd da. Men ingen lys eller liv ellers. Har prøvd å feilsøkt på alle kontakter og jeg får bare kontakt på + & - på batteriet. Altså ingenting på noen av de andre kontaktene når jeg slår på tenningen. Har sjekka de sikringene jeg kunne finne. Er det noen som har noen tips? Vil ikke "tjuvkoble" denne spiller også Mvh Cato R Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Da har du ikke mye valg. Du må finne en ledning med 12V når tenninga er på og koble til "Acc" på spilleren. Lenke til kommentar
Cato.R Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2015 Ja, tenkte det måtte være noe sånt. Men det er jo mange ledninger som går inn til spilleren :-s veldi rart at ingen av de blir aktiv når jeg slår på tenningen. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Vanligvis er det en men har selv vært borti noen hvor jeg må hente selv fra andre steder. Sist jeg gjorde noe slikt kunne jeg hente fra sigarettenneren. Varierer fra bil til bil dog. Lenke til kommentar
Cato.R Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2015 Ok. Skal se hva jeg får til. Tusen takk for hjelpen :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå