AdNauseam Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg vasker alltid klærne mine på "intensiv skyl". Det er gode greier, "intensiv skyl". Men, hva er det? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Mere vann pr skylling og/eller flere skyllinger. Helt eksakt står vel i bruksanvisningen. Lenke til kommentar
Svinks Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Ja, mens ECO-alternativet sparer vann, og lar litt mer vaskemiddelrester bli igjen i klærne dine i stedet for å skylle dem ut i avløpet... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2015 Nice! Det er det jeg har innbillet meg hele tiden, at det skylte ut vaskemiddelet mer. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 På Zanussi-maskinen på bildet har nok ikke ECO-funksjonen så mye med skylling å gjøre. Den er for å spare strøm under vaskeprosessen. Moderne vaskemaskiner skyller bra nok for de fleste på normalprogrammene, men hurtigprogram er verre pga færre/kortere skyllinger. Noen dyre maskiner har faktisk elektronikk som legger til en skylling hvis det er nødvendig. Intensiv skyll er tenkt for allergikere og sensitive personer, men kan selvfølgelig brukes hvis man ikke tenker på tid- og vannforbruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå