Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Unntaket Ukjent programunntak?

Anbefalte innlegg

Får denne feilmeldingen når jeg skal starte spillet "Arma2".

Har lett overalt uten at jeg finner en måte å rette dette på.

Blir bare sendt videre til rettinger for om man skal installere W8 og får denne feilmeldinga.

Noen som har noen ide om hva dette er og hvordan man fikser dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Når du installerer et spill så blir enkelte filer lagt inn i windows registert for oppslag, når du reinstallerer windows forsvinner disse oppslagene og når du prøver å starte spillet vet ikke windows hvor filene ligger :)

Ja, det enkleste er nok å reinstallere spillet og håpe på det beste.

Lenke til kommentar

Ah, found the problem at last :)

It's a program called FreeTrackNoIR. I'd not run the installer but just copied the files into a folder, so I didn't suspect it could be messing with anything but it turns out it creates a registry key when run pointing to a DLL it uses and it was this that was causing ArmA to crash. Once I deleted that registry key, ArmA loads fine again.

So I think I'm good for now, thanks for all your help. Fingers crossed there's no other problems lurking but I haven't noticed anything else in the last day or two so it's looking good :)

http://www.sysnative.com/forums/bsod-crashes-kernel-debugging/5229-programs-suddenly-crashing-2.html

Lenke til kommentar

Hva vil det si? Installere et program kalt "FreeTrackNoIR"?
Vil jeg som er helt og holdent ukyndig med data klare dette selv?

Det later jo til å være et program for tracking av hodebevegelser når man spiller et spill?

Ved å "validate integral game cache" så sier Steam hver gang at en eller to filer mangler og vil bli lastet ned.
Det skjer, men uten at det hjelper. :hmm:

WTF, nå starta spillet. Ser ut som om brannmuren hadde disabla det på et eller annet vis.
Jeg starta det uten Battleeye men den ble tvunget startet når spillet starta...

edit: NOPE! problemet kom tilbake når Battleeye var oppdatert... :hm:

Om jeg sletter nøkler i regedit så får jeg starta spillet men det øyeblikket battleeye er oppdatert så lukkes det tvungent.

Endret av Hårek
Flettet 5 innlegg.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...