In Ter Face Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg har en plasmatv som veier ca 50kg, er det noe i veien for å la den stå på senterhøyttaleren? Litt bakgrunnsinfo: Har Klipsch RF62 II fronthøyttalere, og en Onkyo NR-TX737 receiver. På grunn av plasshensyn får jeg ikke plass til en stor horisontal senter i TVbenken, med mindre den kan stå vertikalt (noe klipsch ikke støtter pga horn). Senteren må da enten stå under TVn, eller veggmonteres over. Kaaan også hende at jeg veggmonterer TVn hvis jeg ikke finner noen løsning på dette. (Eller hive ut hele TVbenk shiten og kjøper ny....) Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Er du glad i TV'n din så vil du vel ikke satse på at den står stabilt oppå en høytaler? Veggmontasje høres da bedre ut. Hva med å veggmontere TV'en? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Klipch sin senter tåler nok 50 Kg helt greit. Kabinettet er av vinyl med tre-utseende. Den er også magnetisk skjermet så den påvirker neppe TV'en negativt. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg er bekymra for evt. vibrasjoner fra høyttaleren. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Ser for meg at du kan riste i stykker tv'n over tid, evt at tv'n faller av høytaleren pga. vibrasjon. Høres risikabelt ut... Lenke til kommentar
In Ter Face Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2015 Takk for svar. Det blir nok veggmontering av TV Tror ikke det er så store vibrasjoner i en senter, men det er kanskje nok til at en plasmaTV kan ta skade av det over tid. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Jeg tviler sterkt på at en Klipsch senterhøyttaler, lastet med 50kg har nevneverdig med vibrasjoner. Hopp på høyttalern og se om den tåler vekta... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå