Ahagmann2000 Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Vel er det det? Har akkurat fått pc'en oppe å gå i win 2k. Men får bare opp at det har oppstått en win update feil på browseren. Mvh Andreas Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 kan høres ut som problemet er på MASKINEN dvs. lokalt hos deg. Lenke til kommentar
FSH Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Vel er det det?Har akkurat fått pc'en oppe å gå i win 2k. Men får bare opp at det har oppstått en win update feil på browseren. Mvh Andreas Plages med det samme etter å ha oppgradert fra W98 til W2000 samtidig som enkelte websider har blanke felt (Java problemer ?) Lenke til kommentar
eckmann Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Vel er det det?Har akkurat fått pc'en oppe å gå i win 2k. Men får bare opp at det har oppstått en win update feil på browseren. Mvh Andreas Plages med det samme etter å ha oppgradert fra W98 til W2000 samtidig som enkelte websider har blanke felt (Java problemer ?) Samme her... Får opp beskjeden: Windows Update-feil Windows Update støtte på en feil og kan ikke vise siden du bad om. Velg blant sidene nedenfor hvis du vil ha informasjon om Windows Update-tjenester, eller gi oss tilbakemelding. Hjemmeside for Windows Update Om Windows Update Kundestøtteinformasjon Hmm.. merkelig... Lenke til kommentar
Jonah Hex Skrevet 2. november 2003 Del Skrevet 2. november 2003 Også jeg hadde det problemet. Helt til jeg la inn en innkjøpt versjon av XP, med legalt S/N. Insinuerer ingenting, men den ikke fullt så legale versjonen jeg først brukte ga samme feilmeldinger etter at SP1 ble lagt inn. Til info. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå