WarpX Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Trenger en erstatning for mitt 10 år gamle ekte 5.1 surround headset som det er feil med. Med ekte mener jeg at hver øreklokke har flere småhøyttalere som gir surround-effekten. I tillegg skal det kunne kobles til lydkortet, ikke bare USB. http://www.computerpartner.no/shop/catalog/product_info.php?cPath=10&products_id=405 Har vanskeligheter med å finne noe tilsvarende, kanskje jeg ikke leter godt nok? Finnes Sculptor da, men de har bassvibrering, og sånt tull vil jeg ikke ha. http://www.computerpartner.no/headset_Surround.htm Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Razer Tiamat 7.1 f.eks. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2015 Mjaaa kanskje litt dyrt, men ok, får se. Vet ikke om jeg har kompatibelt lydkort heller. Thanks anyway. Lenke til kommentar
Bruker-163290 Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Spar litt til da vel Har hørt mye bra om det, selv har jeg Megalodon som er imitert 7.1. Det har grei lyd men surroundeffekten er ikke så god, og det er ikke så bra til å spille musikk med. Men det er ingen gamingheadset jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Har hatt mange surround gamingheadsett, og det skal sies at det for det meste er bare bullshit. Kjøp deg et Beyerdynamic dt 770 pro, beste lyden du får til 1500kr, og har lydkvalitet(i musikk, spill og alt) som ingen gamingheadsett er i nærheten av å lukte på engang. Dt770 pro har ikke innebygd surround, men det kan du laste ned med razer synapse. Jeg bruker ikke surround i dette headsettet, ganske enkelt fordi jeg har aldri hørt fiender i spill bedre, eller musikkdetaljer i musikk som dette headsettet leverer. Ikke kjøp Razer tiamat og all overprisa bullshit lyden de headsetta leverer. Jeg ble lurt av det før, men om du tar på deg et dt770 og bruker det i et par dager, kommer du til å beskytte det med nebb og klør om noen prøver å ta det fra deg. Kjøp å prøv, returner til komplett om du ikke blir fornøyd, men det garanterer jeg at du blir! Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 (endret) Jeg har hatt Dt 770pro 80 ohm siden 2006! og er veldig fornøyd enda Har også et Qpad 1339 som er samme headsett som dt770pr bare med 32ohm og mic. Endret 16. januar 2015 av Nizzen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå