Fermate Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Jeg løp jo og kjøpte meg en 2-3 slike da de kom jeg også. Nå ser jeg at versjon 2 er kommet med kamera og mic men sånn er dt jo med HW Jeg sliter litt med at min versjon 1 (som står i konstant lading på USB) skrur seg av etter en tid og må bootes på nytt med knappen på toppen. Har lett litt men finner ikke noe oppsett på dette (bortsett fra at jeg har satt at skjermen ikke skal skru seg av men det hjelper ikke) Ett annet problem er at når jeg booter den opp og går inn i en skjerm med scroll-bars for lys dimming så sender den "alt til 0" istedet for å hente current verdier fra HS. Det er irriterende for da bli jo alt mørkt Noen såm har noen tipe? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Min ver 1 fungerer knall. Jeg har satt den til å ikke skru seg av, og det gjør den heller ikke. Jeg skrur av skjermen med å trykke på det ikonet i HStouch (nederst til venstre i default temaet). Ver 2 er, pr dags dato, ikke like stabil enda. Den skrur seg av selv om den ikke skal, men HST påstår den skal beholde WiFi-forbindelsen, noe den ikke gjør, så HStouch mister også forbindelsen. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 (endret) Jeg låner denne tråden... Kjøpte også versjon 1, likte den på ingen måte. Android forstår jeg ikke, men nå som en Joggler med XP tok kvelden tok jeg den frem. Min slår seg ikke av og har ikke de utfordringene som Fermate beskriver, men... Den mistet kontakten med server hele tiden. Jeg klikker på det ene iconet "nederst" og får opp de programmene som kjører, velger jeg "HS" så kommer det opp melding om at den kobler til server og voila så er det tilbake igjen. Det er rimelig irriterende siden den blant annet viser temperaturene... Den er på wifi, pinger den og mister "ingenting". Noen ideer om hva det er? + Hvordan får jeg opp "settings" til "HS" på Android? Tenkte det kunne være noe der... Endret 4. februar 2015 av Morgens Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 (endret) Jeg tipper problemer med dekningen (noe som forøvrig er litt rart, WTF-skjermene har bedre dekning enn Jogglere hjemme hos oss iallfall). EDIT: Du må la skjermen være på (for versjon 1). Skrur du den av, så skrus Wifi av. Endret 4. februar 2015 av Moskus Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 MOSKUS, SORRY MEN wifi-dekningen er helt perfekt. Den står 3 meter unna wifi-boksen. Joggleren har ikke dette problemet. Jeg har laget en test som viser klokka og 2 x temperaturer. Klokka går, men synkes opp når jeg "re-connecter". Irriterende med Anderoider... Versjon 2 frister ikke, Joggler som versjon 2 hadde vært topp eller enda bedre - noe med IOS. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. februar 2015 Del Skrevet 4. februar 2015 Jeg har laget en test som viser klokka og 2 x temperaturer. Klokka går, men synkes opp når jeg "re-connecter". Hvis den står 3 meter unna, og det ikke er dekningsproblemer (f.eks. kræsj på kanal med et annet nettverk eller noe slikt), så begynner jeg å gå tom for idéer. Men la oss begynne i en ende: - Kobler du til via IP-adresse eller via myHS? - Har du 2.4 GHz og 5GHz nett på samme navn? - Har du extendere? - Hvilken router har du? Som sagt, min ver 1 tikker og går som bare juling. Og nå begynner jeg å bli mer og mer fornøyd med versjon 2 også. Kanskje det er iOS-dingsene dine som har blitt bevisste på den overlegne Android-enheten og prøver å straffe den? [...] eller enda bedre - noe med IOS. Du er iallfall morsom, det skal du ha! Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 ... Jeg sliter litt med at min versjon 1 (som står i konstant lading på USB) skrur seg av etter en tid og må bootes på nytt med knappen på toppen. ... Detet var jo bare tull. Den var plugget i en PC som gikk i dvale og skrudde av USB porten ... Noen såm har noen tipe?Eller en spell-checker... Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 4. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2015 ... eller enda bedre - noe med IOS. Nå har jeg kjørt HSTouch på 3 x iPad'er (Ver 1 og 2), 2 x Asus Android, 1 x Samsung pad (Android) og 2 x WFTT07-1 en god stund og det jeg kan si er at: Det er ingen som slår iPad'ene i å starte opp HSTouch og gå online. De er lynraske. Asus'ene kostet 700kr stykket og akkurat SÅ trege som jeg har betalt for. Samsungen er noe bedre og det er WFTT07-1'ene også. 1 Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Jeg har laget en test som viser klokka og 2 x temperaturer. Klokka går, men synkes opp når jeg "re-connecter". Hvis den står 3 meter unna, og det ikke er dekningsproblemer (f.eks. kræsj på kanal med et annet nettverk eller noe slikt), så begynner jeg å gå tom for idéer. Men la oss begynne i en ende: - Kobler du til via IP-adresse eller via myHS? - Har du 2.4 GHz og 5GHz nett på samme navn? - Har du extendere? - Hvilken router har du? HÆ..., går via IP til serveren. Det pussige er at den er tilkoblet serveren, jeg kan "deploye" til den osv. Jeg tror ikke det er min Apple-router-wifi-dings som har skylden. 2,4 og 5 - aner jeg ikke noe om, har kun 1 dings. Kjører en factory reset og gjør et forsøk i helgen. Det er ingen som slår iPad'ene i å starte opp HSTouch og gå online.De er lynraske. Enig der, Apple var først og det vises fortsatt! Så en gang noen diskre/stilige stativer/wallmounts til iPad. Har du noen tips der? Ble imponert over DIY-rammene du lagde. God helg. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Tydeligvis flere som har problemer: http://board.homeseer.com/showthread.php?t=172755 1 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Enig der, Apple var først og det vises fortsatt! Det er mye "som vises" om Apple, men først har de aldri vært. Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Takk, da slapper jeg litt av og følger den tråden der. + Fant en innstilling for å redusere lyset på skjermen, som jeg ikke finner igjen. Det var ikke den åpenbare i Settings, den jeg tenker på var MYE mer effektiv og gjorde skjermen nesten virkelig sort. Den skal på nattbordet... Noen ideer om hvor jeg kan finne det valget? + Apple er flinke til å irritere de uvitende... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Fant en innstilling for å redusere lyset på skjermen, som jeg ikke finner igjen. Det var ikke den åpenbare i Settings, den jeg tenker på var MYE mer effektiv og gjorde skjermen nesten virkelig sort. Den skal på nattbordet... Noen ideer om hvor jeg kan finne det valget? Ja, det er en Action i HStouch som heter noe á la "Android: Dim Screen". Apple er flinke til å irritere de uvitende... Lol! Det er nesten riktig. Det riktige er: Apple er flinke til å imponere de uvitende... Lenke til kommentar
Morgens Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Tydeligvis flere som har problemer: http://board.homeseer.com/showthread.php?t=172755 WTF, må endre location til USA? Nei, det blir for dumt Android. Den hopper over desimalene og endrer kun ved hele grader. La inn OWL som oppdateres perfekt. Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 8. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 8. februar 2015 Du vet det er noen tullinger der ute i U-landene som bruker KOMMA som desimal tegn ! (Og de har navn på dagene sine som inneholder bokstaver som ikke finnes...) 1 Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 9. februar 2015 Del Skrevet 9. februar 2015 Du vet det er noen tullinger der ute i U-landene som bruker KOMMA som desimal tegn ! Slik det skal være. Det er verre med de landene som setter måneden foran dag når de skriver en dato... Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 9. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 9. februar 2015 Eller lager biler med blinklyset på høyre side av rattet Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 3. oktober 2015 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2015 Spør her før jeg forsøker meg på HS forumet: Jeg sliter med Versjon 1 av disse WTF07 skjermene De oppdaterer ikke scrollbarene når en dimmer endres av andre enn dem selv?? Noen andre enn meg som har dette problemet? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. oktober 2015 Del Skrevet 4. oktober 2015 ... men andre Android-klienter har det fint? Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 17. januar 2016 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2016 Hvordan gikk dette?: http://board.homeseer.com/showthread.php?t=177751 Jeg har nå 2 WFTT (1 versjon 1 og en versjon 2) som står fast i Android boot skjermen Noe software som kjøres på PC og flashe dem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå