Fermate Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) Har 6-7 Squeezebox Touch og et par radioer men lurer litt på om LMS plugin'en roter det til med HS3 serveren min... Opplever noen ganger uforklarlige lange responstider. Er det noen her som har kjører Sonos sammen med HS3? Er dere fornøyd? Er det til og med noen som har kjørt BEGGE DELER og kan uttale seg uten noen "religiøs, mitt er mest" så er det jo helt fantastisk! Speak up! Endret 13. januar 2015 av Fermate Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Som du vet har jeg Squeezebox. LMS kjører på en ekstern server. Opplever ikke lag på noen som helst måte. Har vært med på å sette opp Sonos. Ikke den store forskjellen egentlig i HomeSeer. Kan du bruke den ene, så kan du bruke den andre. Lenke til kommentar
Fermate Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2015 Så du kjører LMS på en annen (fysisk) server enn Homeseer? Er det viktig? (Jeg fikk masse rettighets problematikk når jeg forsøkte det med HS#) Kjører du Spotify/WiMP på LMS? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Definer "fysisk". Den kjører i en annen virtuell maskin, ja. Var ikke noe problem, egentlig: Bare peke plugin'en til riktig IP-adresse, og evt. åpne portene som trengs i brannmurer. Kjører WiMP (Hi-Fi) på LMS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå