ProphetSe7en Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Finne det en måte å lage en begrenset brukerkonto, eller launcher som er beregnet for barn? Gjerne der reklame i spill ikke lengre fører noen vei osv. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Hvilken mobil har du? På Samsung sine nyere modeller (Har Note3) så er det en funksjon som heter Barnemodus som lar deg velge hvilke apper, videoer, bilder osv. som barna kan bruke. De kan også ta bilder selv, men de blir bare lagret innenfor gjeldende profil. Det er en egen launcher som man ikke kan komme ut av (eller åpne andre apper enn de som er tillatt) med mindre man har PIN-koden. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 13. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2015 Nettbrettet det er snakk om er en gammel Galaxy Tab 2. Ønsker ikke å slippe de til på de nyere brettene, så må finne en løsning til denne. Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Prøv dette http://gs5.wonderhowto.com/how-to/enable-kids-mode-your-galaxy-s5-0154991/ Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2015 Ja det er en "barne launcher" jeg er ute etter, som kun gir tilgang til de apper jeg spesifiserer, men som også blokkerer mulighet for å komme seg til play osv i fra reklame i spillene. Testet forslaget der, men vil ikke gå på mitt nettbrett dessverre. Feiler under installasjon selv om jeg har krysset av for "ukjente kilder". Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Denne er ikke akkurat for Tab 2, men det ser ut til at støtten er ganske dårlig for nettbrettene og at fremgangsmåten er ganske lik for nettbrett som ikke er støttet. Den første metoden er for Tab 3 8", men du kan prøve å se om den fungerer for din. Metode 2 krever root, anbefaler deg virkelig å roote enheten. Det du da gjør vil lure appen til å tro at enheten er en Tab 4 WiFi (Samsung har visstnok fjernet Kids Mode fra LTE-versjonen) slik at appen blir installert. http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=57564186&postcount=8 Endret 14. januar 2015 av DaveSaves™ Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2015 Har alt root, kjører cm11 på nettbrettet. Takker så mye for hjelpen. Fant en app som jeg prøver ut nå først, så får jeg sammenligne den mot samsung sin kids mode i morgen. Her er forøvrig appen jeg landet på. https://play.google.com/store/apps/details?id=com.kidoz 1 Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Aha. Burde nok ha nevnt at du trenger TW framework for å bruke Kids Mode, men fint at du fant en løsning uansett Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2015 Ja da sliter jeg når jeg er på CM11. Måtte vel funnet en rom som inneholder TW for å få det til da eller? Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Jepp. Hadde nok funket på stock TW med root, men det finnes sikkert noen nyere TW roms for Tab 2, kanskje Tab 4. Da hadde du mest sannsynlig fått kids mode med ROMen. Lenke til kommentar
ProphetSe7en Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2015 Merker at Tab 2 ikke older helt følge. Flere spill som ikke vil starte en gang, lyd hakker og brettet er rett og slett utdatert. Se hva vi gjør her, om det kjøpes inn ett nyere og rimeligere brett eller om det bare får være som det er. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå