Gå til innhold

Foreldrekontroll på Android?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvilken mobil har du? På Samsung sine nyere modeller (Har Note3) så er det en funksjon som heter Barnemodus som lar deg velge hvilke apper, videoer, bilder osv. som barna kan bruke. De kan også ta bilder selv, men de blir bare lagret innenfor gjeldende profil.

Det er en egen launcher som man ikke kan komme ut av (eller åpne andre apper enn de som er tillatt) med mindre man har PIN-koden.

Lenke til kommentar

Ja det er en "barne launcher" jeg er ute etter, som kun gir tilgang til de apper jeg spesifiserer, men som også blokkerer mulighet for å komme seg til play osv i fra reklame i spillene.

Testet forslaget der, men vil ikke gå på mitt nettbrett dessverre. Feiler under installasjon selv om jeg har krysset av for "ukjente kilder".

Lenke til kommentar

Denne er ikke akkurat for Tab 2, men det ser ut til at støtten er ganske dårlig for nettbrettene og at fremgangsmåten er ganske lik for nettbrett som ikke er støttet.

Den første metoden er for Tab 3 8", men du kan prøve å se om den fungerer for din.

Metode 2 krever root, anbefaler deg virkelig å roote enheten. Det du da gjør vil lure appen til å tro at enheten er en Tab 4 WiFi (Samsung har visstnok fjernet Kids Mode fra LTE-versjonen) slik at appen blir installert.

http://forum.xda-developers.com/showpost.php?p=57564186&postcount=8

Endret av DaveSaves™
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...