Zeph Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Beklager feilposten på programvare. :grine: :grine: Antivirusprogrammet mitt fant eit virus, trur det var ein Trojan, og den kunne ikkje fjernes..som vanlig. Og nå merket eg at det er 1270 filer på D stasjonen min. De heiter "CAFF.IDX" "CAUC.IDX" "CH0A.IDX" "SAE1.IDX" "SAE2.IDX" og ørten andre kobinasjoner av bokstaver og tall som begynner på C og S. eg har rett og slett ikkje peiling på kor dei kjem ifrå. Nokon som har ide? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 1. november 2003 Forfatter Del Skrevet 1. november 2003 Kazaa ? Det er installert, men er aldri i bruk og starter ikkje ved oppstart. Edit: Eg har kjørt Ad-aware6 fleire ganger uten merkbare funn. Nettop nå fann AVP mitt viruset ein gang til, men denne gangen på denne staden: H:\System Volume Information\_restore{masse tall og bokstaver}\RP101\A0013088.exe Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 1. november 2003 Del Skrevet 1. november 2003 Du kjører WinXP? Hvis ja, så må du slå av System Restore når du skal fjerne virus o.l. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå