oscrue10 Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Google prøver etter beste evne å ødelegge livet mitt. De sender nå ut mailer til folk jeg kjenner hvor de viser hva jeg har skrevet på Youtube. Fatter ikke at det er mulig av et så stort selskap. Hvordan går jeg fram for å slette alt raskest mulig? Vet ikke om forholdet til familien min blir det samme igjen etter dette, men nå må jeg bare prøve å minimere skadeomfanget. Lenke til kommentar
Seriya Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) Fordi Google ikke bryr seg og aldri vil bry seg om personvern.Det som du kan gjøre er å forandre navnet på google-kontoen(til et fiktivt navn som Marmalade Sushi), deretter kan du lageen ny google-konto. Og du kan legge til kontaktene dine igjen på den nye. Endret 13. januar 2015 av Seriya 1 Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 13. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) Edit: fixed. Takker. Endret 13. januar 2015 av oscrue10 Lenke til kommentar
Seriya Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) Fordi Google ikke bryr seg og aldri vil bry seg om personvern. Det som du kan gjøre er å forandre navnet på google-kontoen (til et fiktivt navn som Marmalade Sushi), deretter kan du lage en ny google-konto. Og du kan legge til kontaktene dine igjen på den nye. Takk for tipset, men nå ser jeg ikke engang hvor jeg endrer navnet mitt. Bare hyggelig, man endrer det på google.no på "Account" øverst til høyre (må være innlogget). Endret 13. januar 2015 av Seriya 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå