MiniTrollet Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Har dere noe forslag til billige radioscannere som gjør at jeg kan komme meg inn på drosjeradioen, bussradioen, t-baneradioen, politiradio osv. Er det forresten lovlig å lytte til for eksempel sporveien sin radiokommunikasjon? Eller politiet? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 kan alltids bruke VLC på pc'en som er gratis. Lenke til kommentar
MiniTrollet Skrevet 13. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2015 Hva er det? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 http://www.videolan.org/vlc/ Lenke til kommentar
Max_Drunk Skrevet 20. januar 2015 Del Skrevet 20. januar 2015 Er fult lovlig tror jeg. Lenke til kommentar
Marinius Skrevet 21. januar 2015 Del Skrevet 21. januar 2015 Du har lov til å lytte på ukrypterte sendinger. Dog er det ikke så mye "alvorlig" du kan lytte på lenger, da alle nødetatene i nesten hele landet har gått over til nødnettet. Lenke til kommentar
Solveig6 Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 mediespiller som VLC er ok, jeg bruker ofte det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå