Runningback Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Hei, Fikk et problem med HDMI utgangen min her om dagen. Ny bærbarmaskin som er kjøpt i slutten av november. Lenovo Y50-70, med Geforce GTX860M og Intel HD4600. HDMI utgangen har fungert smertefritt før. Problemet oppsto da jeg slet med svært ustabilt nett. Dermed oppdaterte jeg driveren til nettverkskortet(trådløst). Etter denne oppdateringen fungerer ikke HDMI. (Har testet kabler, og skjerm med annen PC. Ikke noe problem). HDMI kommer tilbake om jeg gjenoppretter windows til før oppdatering av nettverkskort. Men da blir nettverket ustabilt. Noen som har noen formening om hva som kan være galt? Lenke til kommentar
TGB Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) Snakk med Lenevo, det er helt åpenbart ikke noe feil med maskinen. Kun noe rot med driverene. Reinstallere alle driverene kan også bidra (med nyere utgave om det finnes). Sjekke produsents hjemmeside for nedlasting. Endret 13. januar 2015 av TGB Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 13. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2015 Får vel ta kontakt med de i morgen, dersom ingen andre her har noen råd/tips om en evt. løsning? Har prøvd å reinstallert/oppdatert alt fra bluetooth driver til skjermkort, uten hell. Lenke til kommentar
maxijoker Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Nettverksdrivere og lydkort drivere er ofte "i konflikt" med hverandre. Sjekk også dine Codex drivere for lyd. Trykk Windows-kanpp, i start dialogboksen, skriv problem. Etter hver dukker det opp div. WIN-problem løser verktøy. Sjekk noen av disse valgene, som oftest hjelper trinn 1 &2. Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2015 Hm, kan prøve. Men er jo ikke bilde en gang, er ingen reaksjon på skjerm eller pc når hdmi blir plugget inn. Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Iobit har en driver-updater som er ganske brukbar. Bruker den rett som det er, aldri hatt problemer. Den går over alt av drivere og legger inn de nyeste. Kan vel være verdt å prøve siden det vel er driverne som er problemet.. http://www.iobit.com/driver-booster-pro.php Endret 14. januar 2015 av appelsinbrus 1 Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2015 Anbefaler du å kjøpe pro, eller vil det fungere med free edition? Skal gi det et forsøk Lenke til kommentar
appelsinbrus Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Bruker alltid free, funker fint. 1 Lenke til kommentar
Runningback Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2015 Fantastisk appelsinbrus. Det fungerte faktisk. Skal teste og se hvordan nettet og HDMI`n oppfører seg utover kvelden. Tusen takk. Eneste minuset nå er at maskinen ble usedvanlig treg i oppstart. Gikk fra å boote opp på 10 sekunder, til godt over 2 minutter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå