Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

HDMI utgang er "død" - Hjelp?

Anbefalte innlegg

Hei,

Fikk et problem med HDMI utgangen min her om dagen. Ny bærbarmaskin som er kjøpt i slutten av november. Lenovo Y50-70, med Geforce GTX860M og Intel HD4600. HDMI utgangen har fungert smertefritt før.

Problemet oppsto da jeg slet med svært ustabilt nett. Dermed oppdaterte jeg driveren til nettverkskortet(trådløst). Etter denne oppdateringen fungerer ikke HDMI. (Har testet kabler, og skjerm med annen PC. Ikke noe problem). HDMI kommer tilbake om jeg gjenoppretter windows til før oppdatering av nettverkskort. Men da blir nettverket ustabilt.

Noen som har noen formening om hva som kan være galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Snakk med Lenevo, det er helt åpenbart ikke noe feil med maskinen. Kun noe rot med driverene.

Reinstallere alle driverene kan også bidra (med nyere utgave om det finnes). Sjekke produsents hjemmeside for nedlasting.

Endret av TGB
Lenke til kommentar

Nettverksdrivere og lydkort drivere er ofte "i konflikt" med hverandre. Sjekk også dine Codex drivere for lyd. Trykk Windows-kanpp, i start dialogboksen, skriv problem.

Etter hver dukker det opp div. WIN-problem løser verktøy. Sjekk noen av disse valgene, som oftest hjelper trinn 1 &2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...