Bruker_123 Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) Er det bare jeg som har lyst til å dra til hjemme lande mitt. Holder fucking på å gråte nesten hele tiden eller er det flere utlendinger som har lyst ??? har bodd her i 6 år. har vært der 2 ganger kom til Norge da jeg var 10år gammal Endret 13. januar 2015 av Bruker_123 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Vel, de fleste her er vel allerede i hjemlandet sitt... Men hva er hjemlandet ditt, og hvorfor ønsker du å dra dit? Kan du fortelle litt om hva som er så bra med det? Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Er det bare jeg som har lyst til å dra til hjemme lande mitt. Holder fucking på å gråte nesten hele tiden eller er det flere utlendinger som har lyst ??? har bodd her i 6 år. har vært der 2 ganger kom til Norge da jeg var 10år gammal Det er ikke bare deg, på denne tiden av året har selv de fleste innfødte nordmenn lyst til å forlate landet. Gi det frem til våren og se om det endrer seg. 3 Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Det er et godt svar! 1 Lenke til kommentar
SweetDollarTee Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 du får vel gjøre det vel? hvis du har problemer med å integrere deg, så lager det trøbbel for oss andre og. 1 Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Problemer med å trives og problemer med å integrere seg er ikke nødvendigvis det samme. Integrering er også et delt ansvar, det er like mye vertens ansvar å få gjester/besøkende til å føle seg hjemme som det er den nyankomne sitt ansvar å oppføre seg og være hyggelig. Jeg er født og oppvokst i Norge, men jeg skjønner at det kan være vanskelig å bo en annen plass enn der man har røttene sine. Som noen andre spurte om, hvor er du fra? Er det noe som gjør at du ikke kan eller bør reise dit? Det er kanskje problematisk å reise siden du bare er 16 år? Har du noen som kunne reist sammen med deg? 1 Lenke til kommentar
Kjeven Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Hele fem poster før man begynte å be folk pelle seg "hjem". Sterkt. Følte på litt av det samme når jeg bodde i utlandet. Det er liksom noe med at "there's no place like home". Man kommer hjem, sitter i akkurat samme situasjon som man gjorde i utlandet, men det føles bedre fordi man "er hjemme". Interessant fenomen. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Norge er hjem for meg, selv om røttene mine er ett annet sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå