janpfo Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Jeg søker litt rundt for å finne en høgskole/universitetsutdanning som passer meg. Jeg har stor interesse for elektronikk og data, og fant ut at elektroingeniør ved HiST passer meg. Planen da er spesialisere meg innen elkraftteknikk. Hvordan er mulighetene da for å få jobb innen elkraft? Tenker da prosjektering av kraftlinjer etc. Hvilke muligheter har jeg etter studiet bortsett fra Master i ledelse av teknologi ved HiST og NTNU? Hva er det som er relevant og vil gjøre jobbsøkingen lettere? Hvordan er mulighetene ellers å få jobb med den bachelorgraden? Er det noen her som går denne linjen? Kunne tenkt meg litt informasjon om hvordan det er å være student på HiST, forelesninger, labøvelser etc. Er det noe å anbefale? Har for lavt snitt til å gå ved NTNU, så det er for tiden uaktuelt. HiST frister også, da jeg er litt mer praktisk enn teoretisk. Lenke til kommentar
sdfsdfjk Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Jeg har selv vært student ved HiST, gikk dataingeniør. Absolutt til å anbefale, angrer ikke ett sekund på at jeg gikk på HiST. Du har forelesere som virkelig bryr seg! Lenke til kommentar
janpfo Skrevet 16. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2015 Takk for svar! Ingen flere som har noen erfaringer å dele? Lenke til kommentar
War Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Mener denne nerden har gått der. https://www.diskusjon.no/index.php?showuser=79251 Den han en pm da,. Lenke til kommentar
janpfo Skrevet 1. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2015 Ingen flere som har noe input? Lenke til kommentar
OlavEH Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Ingen flere som har noe input? Du kan komme deg inn på 4.året på Energi og Miljø med en bachelorgrad fra HIST. På spesialisering elektrisk energiteknikk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå