Gå til innhold

Driver

Anbefalte innlegg

heisann, jeg har et MSI GF FX5900 kort, men jeg sliter litt med å finne en driver jeg er fornøyd med, er det noen som har det samme kortet og har en god driver å foreslå? jeg er selvfølgelig åpen på forslag fra alle! For de som lurer, ja jeg har testen den nyeste driveren fra Nvidia, men jeg er ikke helt fornøyd med den, får bl.a. en feil melding når jeg går inn på egenskaper for skjerm -> avansert -> trykker på kortet mitt, og da får jeg denne meldingen: Alvorlig Feil!, så har jeg ikke noe annet valg enn å trykke "Ok", noen som eventuelt vet hva dette er / hvordan jeg får fikset dette? Jeg skulle gjerne hatt en ny driver fordi jeg opplever fps dropps i spillet Counter strike. Håper på mange gode svar!

En ting til, en venn av meg har kjøpt seg et PowerColor Radeon 9600pro 256mb kort, men han har et problem, han får ikke kjørt noen spill i OpenGL, han får feilmeldinger, og spill crasher.. bl.a. counter strike, men han får kjørt i Direct3d, hva er problemet? noen som vet? kjør gjerne inn en løsning hvis dere har en ide!

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken OS og HW har kompisen din? Sånn generelt kan det være gunstig å reinstallere skermkortdriverene og chipsettdriverene. Evt. ligge inn OS på nytt hvis det ikke hjelper. Jeg har derimot et forslag til deg. ;) Ser ut som om du har hatt 4x.xx drivere installert før du har installert 52.16. Da må du avinstallere gamle drivere fullstendig for å bruke nye. Bruk Driver Cleaner Der må du føge instruksene i Read-me filen (det er litt omstendelig, du må bl. annet restarte i Safe-mode/ sikkerhetsmodus, bruke driver cleaner... står i read me) Legg da inn 52.16 Driveren er forresten en boost på nærmere 25% pluss bedre bilde i BF1942. Dessverre er det grafikkfeil på noen av brettene med denne driveren. American Army ble nesten 15-20 % bedre FPS på også. Jeg legger til at jeg bruker Fraps, og at forbedringene er bastert på lett hoderegning og nevnte frapps :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...