Ragnar115 Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Hei, Har sett litt på " DXRACER OH/RF0/NW (Racing serien) Link: http://www.dxracer.com/art28_dxracer-oh-rf0-nw.htmlSer god ut, liker at den bøyer seg bakover og har justerbare armlener og puter.Men ser etter alternativer i den prisklassen (Max 2000). Sliter litt med rygg, men alt er bedre enn stolen eg hadde tideligere (stolryggen må være like høy som ryggen min)Noen som har den stolen? Eller har eit anna alternativ med samme funksjoner og tilbehør? Lenke til kommentar
Retardicus Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Jeg har en DXRacer, lignende den på bildet har hatt den litt over ett år. Jeg har ikke noe negativt å si på den, er behagelig å sitte selv om du sitter lenge. Kjenner ikke noe ubehag i ryggen når jeg sitter i den, ikke engang etter å ha sovet i den Lenke til kommentar
jøkul ptro Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 (endret) Ser ut til å være en glimrende stol, presis hva jeg har lett etter som erstatning for mitt slitne IKEA-ræl. Hvor kan man få tak i disse i Norge, eller er man kanskje nødt til bestille fra over dammen? Endret 24. januar 2015 av jøkul ptro Lenke til kommentar
Retardicus Skrevet 24. januar 2015 Del Skrevet 24. januar 2015 Jeg bestilte min på netonnet Lenke til kommentar
MobileLeo Skrevet 12. februar 2015 Del Skrevet 12. februar 2015 Jeg har også kjøpt en slik gamingstol fra Netonnet.no. Riktignok i gave, men han som fikk den er superfornøyd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå