Dapp47 Skrevet 6. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2015 Skal sies at jeg enda ikke har mottatt noen kontroll enda. Sender de en mail nå med kopi til forbrukerrådet, Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 10. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2015 Oppdatering: I morgen er det 3 uker siden jeg fikk mail om at kontrollen var sendt. Den er ikke mottat. Har sendt de 1 mail men ikke fått noe svar. Under mine ordre på CDON.com står orderen som kanselert. Sendt mail til forbrukerrådet og forhørt meg om hvilke muligheter det er for å begynne å kreve forsinkelsesrenter på dette, Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Latterlig dårlig av CDON! Stå på Lenke til kommentar
3irik Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Høres jo nesten ut som at de har laget en ordre for å vise at de føyer seg, så kansellert ordren igjen fordi de egentlig ikke er ferdige med saken... Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Enig! Virker uredelig! Her er det noe muffins Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Annet scenario: Kan være de laget en åpen ordre for å ha en lettere måte å følge opp saken internt, og deretter kansellerte den da den ble sendt. Ikke godt å si Lenke til kommentar
3irik Skrevet 10. februar 2015 Del Skrevet 10. februar 2015 Annet scenario: Kan være de laget en åpen ordre for å ha en lettere måte å følge opp saken internt, og deretter kansellerte den da den ble sendt. Ikke godt å si Forklarer ikke hvorfor det har tatt tre uker da... Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 10. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 10. februar 2015 Forbrukerrådet har videresendt mailen min til CDON og bedt om en besvarelse på dette asap. 6 Lenke til kommentar
Dapp47 Skrevet 11. februar 2015 Forfatter Del Skrevet 11. februar 2015 PS3 kontroller mottat. Enda ikke fått noe svar fra de, men nå har jeg hvertfall fått mitt Takk for all hjelp. 8 Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 11. februar 2015 Del Skrevet 11. februar 2015 Jippi! Bra jobba, veldig artig tråd å følge! Credz til Dapp47 3 Lenke til kommentar
Enlightened Skrevet 18. april 2015 Del Skrevet 18. april 2015 Skjønner ikke at cdon kan lage noe stort oppstyr over en kontroll til 3-400kr. Har mine egne dårlige erfaringer med dem jeg og, og det virker for meg som om de rett og slett er noen svindlere når det kommer til å returnere/reklamere på produkter. Jeg kommer hvertfall ikke til å handle dyre ting der, men rettere sagt ting som jeg ikke har tenkt å returnere som spill og slikt Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 19. april 2015 Del Skrevet 19. april 2015 Én kontroller til 3-400 betyr ikke så mye, men mange gjør det. Skjønner godt at de prøver seg. Heldigvis finnes det folk som trådstarter som gidder ta opp kampen innimellom, viser bare hvor viktig det er. Men hvis det dukker opp andre med samme problem, da kan vi begynne å snakke om svindel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå