AnonymDiskusjon Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Skal tas urinprøve av meg i morgen formiddag. Når jeg står opp pleier jeg å måtte både tisse og bæsje. Klarer jeg å spare tisset til urinprøven hvis jeg setter meg ned og bæsjer? Anonymous poster hash: 5c231...314 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Drikk store mengder vann så skal eg garantere at du ikke bare må pisse 1 gang imorgen. Problem løst. 1 Lenke til kommentar
PongPing Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 La være å drite da... 2 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Er ikke det ganske vanlig at slike planlagte urinprøver skal være av morgen urinen da? I såtilfelle er jo problemet løst. Med mindre en skal avlegge en urinprøve til politie for visse grunner. Da gjelder det jo bare å drikke mye vann før en drar da eventuelt. Merkelig problemstilling. 1 Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Hm, du får ringe legen og spørre. Lenke til kommentar
Speider-gutten Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Når jeg gjorde det fikk jeg en kopp og ble geleidet inn på et toalett der jeg fikk gjøre mine ting i fred, hvorfor ikke gjøre begge der inne? 1 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Du klarer vel alltids å klemme ut en skvett. Trenger ikke en halvliter. 1 Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Når jeg står opp pleier jeg å måtte både tisse og bæsje. Drit ferdig når du står opp, før du drar hjemmefra. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Du klarer vel alltids å klemme ut en skvett. Trenger ikke en halvliter. This. Jeg har en nervøs blære men klarer alltid å avlegge en liten prøve Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 (endret) Drikk store mengder vann så skal eg garantere at du ikke bare må pisse 1 gang imorgen. Problem løst. nei, for ved urinprøve skal det normalt være såkalt "morgenurin". altså den første du later om morgenen Endret 15. januar 2015 av Henrik2k Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Who cares, fyren var hos legen i går. Det er over nå. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2015 Var en spesiell grunn til at jeg måtte ta urinprøve og den måtte tas under oppsyn. Skulle ikke drikke store mengder vann og det skulle være morgenurin. Var redd for at jeg skulle måtte veldig bimelom på morgenen fordi da kommer alltid bimelim samtidig. Men det gikk heldigvis bra. Gjorde ingen av delene da jeg sto opp. Anonymous poster hash: 5c231...314 Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Drikk store mengder vann så skal eg garantere at du ikke bare må pisse 1 gang imorgen. Problem løst. nei, for ved urinprøve skal det normalt være såkalt "morgenurin". altså den første du later om morgenen Og det vet eg, men om han drikker mye så kan han vel pisse mye om morningen likevel eller? Og som TS noe rart skrev, så skulle prøven tas på formiddagen, men det er uansett ikke poenget. Drikk mye vann, piss mye (uansett om det er morning, kveld, 17Mai eller påskeaften. Lenke til kommentar
Compoundinterest Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Var en spesiell grunn til at jeg måtte ta urinprøve og den måtte tas under oppsyn. Drikk store mengder vann så skal eg garantere at du ikke bare må pisse 1 gang imorgen. Problem løst. nei, for ved urinprøve skal det normalt være såkalt "morgenurin". altså den første du later om morgenen Drikk mye vann, piss mye (uansett om det er morning, kveld, 17Mai eller påskeaften. Kanskje vi heller skulle anbefalt TS å drikke mye appelsinjus? Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 15. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2015 Appelsinjuice funker ikke. Bare en myte det dessverre. Anonymous poster hash: 5c231...314 Lenke til kommentar
Karl Skapeland Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Appelsinjuice funker ikke. Bare en myte det dessverre. Anonymous poster hash: 5c231...314 Så man pisser ikke av å drikke appelsinjuice? Det må jeg huske neste gang jeg skal ut og fly. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 15. januar 2015 Del Skrevet 15. januar 2015 Funker ikke for å kamuflere bruk av rusmidler... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå