MrCusNT Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Hei. Rockstar har sagt at GTA V på PC vil komme ut 24 mars om 2 måneder. Dette er en veldig trist nyhet siden mange har gledet seg til dette. En god nyhet er at det har kommet system requirements og screenshots. Jeg personlig synes det er både bra og dumt at de utsetter det. Hvis utsetting betyr mindre bugs og glitcher så er det kanskje ikke så dumt, men jeg har gledet meg så dette er også ergelig. Hva synes dere om dette? Kilde:http://www.rockstargames.com/newswire/article/52374/gtav-pc-new-release-date-first-screens-and-system-specs?utm_source=twitter&utm_medium=social&utm_content=gtavpc&utm_campaign=gtavpcspecs_01132015 Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Dette var vel egentlig som forventa Lenke til kommentar
Quote Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Moderatormelding Jeg velger å stenge denne tråden. Vi har en tråd om dette fra før av, som kan finnes her: Grand Theft Auto V kommer ikke til PC i januar likevel. Kommentering av moderering kan tas på PM elelr i tilbakemeldingskategorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg