Truddeluttene Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Om du skulle sett bort fra pris, økonomi og hva det måtte være: - Hvilken bil ville du valgt og hvorfor? Lenke til kommentar
Irrelevant Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) Tesla Model S Relativt miljøvennlig Særdeles lekker Spekket med teknologi Endret 13. januar 2015 av Irrelevant 1 Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) En oppnåelig, saklig, og en bil jeg kunne brukt hver dag, så måtte det blitt en Ford RS500. + Rått utseende + Bra motor. Bra lyd, bra trøkk + Relativt god plass Relevant bilde Endret 13. januar 2015 av Vertical^ Lenke til kommentar
fotonisse Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Om ikke jeg behøver å ta hensyn til pris, men likevel skulle valgt noe jeg kunne benyttet i hverdagen, så hadde Audi RS6 stått høyt på lista mi. Ganske rask familie-racer med god plass og fine kjøre-egenskaper etter min mening.... Men kanskje i en annen farge, mørk grå eller svart, tror jeg....... Lenke til kommentar
eller Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 BRABUS 850 - MB E63 S 4-Matic. Pluss et lite alibi når det blir tilgjengelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå