BergquistPhoto Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Cellulose-piren Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Imponerende tatt i betraktning de dårlige lysforhold. 298 sek. eksponeringstid er jo formidabelt, men viser å være vellykket. Vennlig hilsen Ragnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Det ble tøft det! 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Kanskje litt mye himmel som lett holder på blikket. Her ville jeg fulgt grunnregelen og kutta meg ned til 1/3 av bildet til himmel. Da vil dybdefølelesen i bildet komme fram da for mye himmel har lett for å drepe dybden i et bilde. Scroll opp, dekk til og se sjøl. Ellers flott lys og farger i bildet. Skarpheten som henter ut detaljene spesielt på piren skal heller ikke vær glemt. Roar 1 Lenke til kommentar
BergquistPhoto Skrevet 6. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2016 Imponerende tatt i betraktning de dårlige lysforhold. 298 sek. eksponeringstid er jo formidabelt, men viser å være vellykket. Vennlig hilsen Ragnar Tusen takk for det Ragnar! Lenke til kommentar
BergquistPhoto Skrevet 6. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2016 Det ble tøft det! Takk takk! Lenke til kommentar
BergquistPhoto Skrevet 6. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2016 Kanskje litt mye himmel som lett holder på blikket. Her ville jeg fulgt grunnregelen og kutta meg ned til 1/3 av bildet til himmel. Da vil dybdefølelesen i bildet komme fram da for mye himmel har lett for å drepe dybden i et bilde. Scroll opp, dekk til og se sjøl. Ellers flott lys og farger i bildet. Skarpheten som henter ut detaljene spesielt på piren skal heller ikke vær glemt. Roar Takk så mye for kommentaren, Roar. Jeg tror jeg må si meg enig i det du sier, selv om jeg liker det som det er og. Lenke til kommentar
BergquistPhoto Skrevet 6. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2016 Fantastisk bilde! Takk Rolf! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg