Lord- Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Hei! Synes noen av dere at det er rart å se seg selv på bilder og videoer? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Ja, er vel det. Synes det rareste er å høre seg selv i opptak. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Det er fordi du er vant til å se deg selv speilvendt. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 jeg synes det er rart å ikke ha noe hode, fordi hver gang jeg ser mitt hode med egne øyne, så er det ikke der jeg tror og mener det er, men er plassert i space - og hver gang jeg snakker med noen, så ser jeg bare deres hoder, og de ser bare mitt, så da låner vi faktisk hodene til hverandre for å snakke sammen pussig Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Bilder, neh. Video er litt rart, men å høre seg selv på opptak er veldig rart. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Å se seg selv er ikke så rart, men å høre seg selv derimot er veldig rart. Dette går dog over hvis du hører på deg selv jevnlig. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Jeg syns ikke det er noe mer grufullt enn å se seg selv og høre seg selv slik som andre oppfatter deg. Fatter ikke hvordan folk holder ut med meg når jeg har den stygge stemmen. Lenke til kommentar
BuffyAnneSummers Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 (endret) Du er din verste kritiker.Edit: BONUS:http://soundgasm.net/u/3lvy/Trollmor Endret 14. januar 2015 av BuffyAnneSummers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå