Tom Roland Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Nordlys over hytta. Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Du er jo spesialist på nordlysbilder, og dette er igjen et godt resultat. Gjennomført behagelig grønnskjær fra nordlyset i hele bildet. Vennlig hilsen Ragnar Lenke til kommentar
Comox Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Har ikke sett nordlys i virkeligheten. Håper at jeg får det til en dag. Flotte foto du har. Mvh Comox Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 14. januar 2015 Del Skrevet 14. januar 2015 Herlig lys, farger, skarphet og detaljer. Nå reagerer jeg riktignok på Auroras "arm" som strekker seg rett ut gjennom øvre høyre hjørne. Men det ville vel være helligbrøde å kutte rett under krusedullen på den andre også. Kanskje kunne en V2 der du kutter som nevnt være en løsning for da får du også en utgave med mer spenning i bildet. Men for deg som fotograferer en del i "Auroraland" byr det seg vel nye muligheter så du ikke ser viktigheten av slikt? Roar Lenke til kommentar
Tom Roland Skrevet 14. januar 2015 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2015 Takker for kommentarene på bilde mitt. Roar, ser poenget ditt, men vil ikke kutte bort coronaen, syntes den gjør mye av bilde. © Tom:) Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 16. januar 2015 Del Skrevet 16. januar 2015 Rett og slett nydelig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg