Gå til innhold

Verdi Toshiba SATELITE 4090CDS

kent12345

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fodelen med 4070 CDT er at den har TFT-skjerm og 1024x768 oppløsning. Og når det gjelder prossosoren, så kan jeg jo informere om at jeg selv siitter på en Satellite Pro 4290 med 550 MHz Celeron og 64MB RAM. Jeg kan selvsagt ikke kjøre spill og Photoshop på den, men ellers fungerer den ypperlig for mitt bruk. Alt går *litt* senere, men for meg er det en vanesak.

Lenke til kommentar
Fodelen med 4070 CDT er at den har TFT-skjerm og 1024x768 oppløsning. Og når det gjelder prossosoren, så kan jeg jo informere om at jeg selv siitter på en Satellite Pro 4290 med 550 MHz Celeron og 64MB RAM. Jeg kan selvsagt ikke kjøre spill og Photoshop på den, men ellers fungerer den ypperlig for mitt bruk. Alt går *litt* senere, men for meg er det en vanesak.

Vet du hvilket minne som virker på denne maskinen(4090CDS)?

Kan man bestille fabrikater som Crucial, Kingston osv. som nettbutikkene selger?

Lenke til kommentar

Kan aldri tenke meg at det går å bytte CPU. Dersom du sitter på en slik og vurderer å bruke penger på å oppgradere den, så vil jeg råde deg til å tenke deg om en gang til. Med dual scan skjerm er de tbegrenset hvor lønnsomt det er. Ville kanskje kjøpt en billig brukt i steden for. Og så kan du jo evt. selge den du har.

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
Med tanke på at denne maskinen har Dual Scan skjerm (ikke TFT), så tror jeg ikke du kan forvente deg så mye. Finner du den rette så kan du vel få +-1500 kroner. Ikke dermed sagt at jeg ville kjøpt den ;)

Solgt for kr. 2700-.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...